Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg ble btw sjekket opp av en utlendig på byen , han var sikker 20 år eldre en me og så var han jo hankjønn , noe som ikke passer meg , liker damer likzom ( er btw gutt for di som ikke vet det )

Dét være knall!

 

Edit:

Gidder ikke å søke, og er ikke inne AALT for ofte; hva skjedde med flodhestklubben?

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar
jeg ble btw sjekket opp av en utlendig på byen , han var sikker 20 år eldre en me og så var han jo hankjønn , noe som ikke passer meg , liker damer likzom ( er btw gutt for di som ikke vet det )

Dét være knall!

ja eg sa til han :

 

beklager meg eg liker damer , så du må bare ha meg unskylt ,beklager

 

stikke på hydroen og kjøpe røyk nå , tobbaken var av en eller annen grunn tomm :hmm:

 

EDIT : trur eg skal kjøpe meg ei pølsa og , er små sulten :D

 

EDIT2 : liker ikke synet av eg har 10% warn , er så uvant aldrig fått wanrnig før , huff så dumme eg var tiligere i dag , men men ikke nå og gjøre med det

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Edit:

Gidder ikke å søke, og er ikke inne AALT for ofte; hva skjedde med flodhestklubben?

Siden jeg er en lat faen, så gidder jeg ikke å spørre på nytt.

Siterer med andre ord meg selv...

vi la den ned , det begynet og bli gammelt , og flodhest var litt lei va og bruke så mye tid på det + av frafallet begynte og bli stort

 

EDIT: her er avskjeds talen til foldhest

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...lodhestklubben#

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
:cry:

Huff. Pappa kom hjem med en lignende historie for ikke mange dager siden. Da brukte noen et balltre for å avlive den stakkars pusen. Flott historie å bli fortalt rundt middagsbordet.

 

Tror jeg legger meg nå før jeg snur døgnet totalt på hodet. :no:

Tulling, ma ikke legge deg na rett for jeg logger pa, det er ingen online a spamme.

Jeg har hatt nok en digg dag pa stranden, jeg haper alle nyter sommeren like mye som jeg gjor.

Lenke til kommentar
:cry:

Huff. Pappa kom hjem med en lignende historie for ikke mange dager siden. Da brukte noen et balltre for å avlive den stakkars pusen. Flott historie å bli fortalt rundt middagsbordet.

 

Tror jeg legger meg nå før jeg snur døgnet totalt på hodet. :no:

Tulling, ma ikke legge deg na rett for jeg logger pa, det er ingen online a spamme.

Jeg har hatt nok en digg dag pa stranden, jeg haper alle nyter sommeren like mye som jeg gjor.

eg er onlie og er klar for og bli spammet

 

btw begynner og bli edru nå :D er jo lenge sidne eg kom heim fra byen , tar meg en sikklig poste runde og svarer på alt eg kan ,er lenge sidne eg gjorde det

 

 

EDIT: nå er eg aleina på so4 :dribble:

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Det er rart hvordan den mest inaktive perioden på forumet er klokken 08:00, og ikke 04:00/05:00.

 

Dagens ungdom, altså. :p

ja rare greier dette , tillome meg som var på fylla i natt sitter her og poster som en gal , men alle edrua fornuftige personer har køyyet for lengst

Lenke til kommentar
Jeg holder på meg nøyaktig samme prosjekt selv, Sink. Lei av å våkne klokken 21:00 på kvelden å gå glipp av all sommervarmen. Selv om det noen ganger kan bli for mye av det gode.

unødvedige og vere oppe før 15.00 :D

 

denne uken som kommer nå går eg inne i kvlds jobbing ( i gjenn har bare hatt en uke med dag denne måneden , men pytt) så kan eg liksågodt sitte oppe på natta ( eller tilig på morgene som nå :D )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...