IkkjeOleJørgen Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 SnowDOG_ det er slikt som skjer, desverre er de fleste kattene ikke redde motoriserte fartøy (eller hva jeg skal si) Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Hvordan avlivet dere den? btw; trist historie.. Endret 10. juli 2005 av oPeq Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Hvordan avlivet dere den?btw; trist historie.. Det beste ville vel vært å knekke nakken på katta. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Ehm la oss ikke diskutere dette nå da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Hvordan avlivet dere den?btw; trist historie.. Ja desverre og det er faktisk første "roadkill" eg har vært vitne til....som eg kan huske anyways. Kordan vi avlivet den? Hmm på en grusomt men effektiv måte ved å plasere en pose ved hodet hans og kaste en stor sten på hodet. Den døde momentant. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Hvordan avlivet dere den?btw; trist historie.. Ja desverre og det er faktisk første "roadkill" eg har vært vitne til....som eg kan huske anyways. Kordan vi avlivet den? Hmm på en grusomt men effektiv måte ved å plasere en pose ved hodet hans og kaste en stor sten på hodet. Den døde momentant. Det er bra dere ikke lot den ligge å pinest! Dette har jeg opplevd at noen bare har kjørt over nabokatta - den lå sikkert i en god stund.. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 NÅ får det være nok *hørte jeg senga rope på meg?* Natta folks Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 senga ja... dumt med katten og det der Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Natta ja. (Jeg hadde forresten siste post på forrige side også) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Ai, det der er kjipe greier Snow Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Synd det dere SnowDOG_ Har foresten spist 2 pakker med Jaffa kaker er rimlig kvalm nå Endret 10. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Har foresten spist 2 pakker med Jaffa kaker er rimlig kvalm nå Nam, jaffa kaker er good Snow; synd å høre om katta. Tror jeg skal gå ut å rope på katten min, fikk plutselig lyst til å gi den litt kos Btw; tok kvelden jeg også, begynner å bli lyst ute. Endret 10. juli 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Hmm, sitter fortsatt her og får ikke lagt meg. *Bare sjekke litt der, og sjekke den tråden der. Og så der. Og der. argh* Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 I dag kjører jeg en all-nighter. Jeg må få snudd døgnet tilbake. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 jeg og Skurupu! bør få det tilbake selv om det ikke har noen spesiel hensikt i ferien Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Huff. Pappa kom hjem med en lignende historie for ikke mange dager siden. Da brukte noen et balltre for å avlive den stakkars pusen. Flott historie å bli fortalt rundt middagsbordet. Tror jeg legger meg nå før jeg snur døgnet totalt på hodet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Fylleposter fra tre personer på to dager! og nå meg , er btw hjemmme fra byen har fått min først warn i dag for kjerlighets testen , hadde jeg vist at den inneholdt spyware hadde jeg aldrig postet den , leve i skamma intilvidre Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Hold dere unna Alkohol :\ ihvertfall begrens dere. det er noen her som det virker som ikke kan det. ( no offence ) meg du snakker om ??????????????????????? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 er det ingen her ????? må eg sitte her i min egene lille rus og kjede meg . er for våken til og sove det er sikkert og vist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg