Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan avlivet dere den?

btw; trist historie..

Ja desverre og det er faktisk første "roadkill" eg har vært vitne til....som eg kan huske anyways.

Kordan vi avlivet den? Hmm på en grusomt men effektiv måte ved å plasere en pose ved hodet hans og kaste en stor sten på hodet. Den døde momentant.

Lenke til kommentar
Hvordan avlivet dere den?

btw; trist historie..

Ja desverre og det er faktisk første "roadkill" eg har vært vitne til....som eg kan huske anyways.

Kordan vi avlivet den? Hmm på en grusomt men effektiv måte ved å plasere en pose ved hodet hans og kaste en stor sten på hodet. Den døde momentant.

Det er bra dere ikke lot den ligge å pinest!

Dette har jeg opplevd at noen bare har kjørt over nabokatta - den lå sikkert i en god stund.. :cry:

Lenke til kommentar
Har foresten spist 2 pakker med Jaffa kaker er rimlig kvalm nå :sick:

Nam, jaffa kaker er good :love:

Snow; synd å høre om katta. Tror jeg skal gå ut å rope på katten min, fikk plutselig lyst til å gi den litt kos ;)

Btw; tok kvelden jeg også, begynner å bli lyst ute. :roll:

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
:cry:

Huff. Pappa kom hjem med en lignende historie for ikke mange dager siden. Da brukte noen et balltre for å avlive den stakkars pusen. Flott historie å bli fortalt rundt middagsbordet.

Tror jeg legger meg nå før jeg snur døgnet totalt på hodet. :no:

Lenke til kommentar
Fylleposter fra tre personer på to dager! :no:

og nå meg , er btw hjemmme fra byen

har fått min først warn i dag for kjerlighets testen , hadde jeg vist at den inneholdt spyware hadde jeg aldrig postet den , leve i skamma intilvidre

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...