Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Björk - Play Dead

Denne sangen er så fantastisk. Den er utrolig, den er .... wow.

Får seriøst tårer i øyenne av å høre på den, den røre ved sjela... :cry:

...

helt utrolig

Bare helt fantastisk

Sang som forandrer deg....

Fantastisk.

:love:

Lenke til kommentar
jeg skal se white noise etter på noen som vet on den er bra? :)

ok, skvatt et par gang men så dabbet den av og ble veldig kjedelig synes nå jeg.. men helt ok.

Syns ikke dette var noe særlig. Rett skal være rett, jeg kvapp et par ganger jeg og men ingen god film.

Lenke til kommentar

Vi vant første kampen i CSturneringen overlegent, nå er det neste kamp, som sansynligvis blir den vanskligste... Men vi regner med å vinne den rimelig lett!

Jeg spiller om kanskje 10 minutter!

hltv.teamosa.net:27033

Jeg er på min vei for å vinne 1600 kroner!!!! Bare for å raevkjøre noen nuubs!

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Oh, yes! Første post i Recent Pic Posts på en stund nå. Med bilde av meg. Tror ikke jeg har forandret meg. :p

dæken du så absolutt ikke ut som jeg hadde forestilt meg. rare greier det der. :)

Interesting. :hmm:

Hvordan hadde du forestilt deg at jeg så ut da? Var realiteten verre eller bedre? :p

Lenke til kommentar

Interesting. :hmm:

Hvordan hadde du forestilt deg at jeg så ut da? Var realiteten verre eller bedre? :p

ikke briller, forholdsvis lyst kort hår, litt krøller kanskje. ganske lav.. tja. aner ikke hvorfor heller, men var bein sikker på at du så noe sånn ut! :wee:

mens i realiteten så ligna du fryktelig på en fyr fra australia som jobba i en databutikk der jeg var stamgjest.

ikke noe negativt nei. :)

edit: gjett hvordan jeg ser ut da så kan jeg poste et bilde i RPP etterkvart. :wee: weee, morro i nattemørket!

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...