kaiern Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Nei, skal en legga seg tro... Niks. OK Enkelt og greit med slike svar No problemo Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Burde da klare 7 slike tårn på 1 uke.. Prøv!=) Klarer ikke du 4,95 liter cola på 1 dag? Eller Pepsi da.. Endret 10. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Ø.B kan da ikke sove. står Ø.B for noe ? Øystein Bækkevold. Blitt kalt ØB siden første klasse pga at det var litt for mange som het Øystein i klassa vår Slik ble det Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Burde da klare 7 slike tårn på 1 uke.. Prøv!=) Klarer ikke du 4,95 liter cola på 1 dag? Eller Pepsi da.. Ikke hvis det er fra boks, kanskje flaske. Hvis jeg ikke får vann eller noe annet, men mye salt. Men jeg tenkte på å bygge syv slike på en uke, ikke selve drikkinga. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Tonio, har du blitt satanist/gother? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 939!!!!! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Ikke noe mer enn det jeg har vært de siste årene, hvordan det Fredrik Larsen? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Socket 939? jepp Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) TheMasteR har drukket _litt_ ? Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier:LOLOLOL Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: Hvorfor det da? Joakim sier: fordi det ikke er phett Joakim sier: Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: whvrodna går deeet? Joakim sier: joa Joakim sier: seff Joakim sier: Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: joaakim :llo: Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: oi .lol: Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: FAENN Joakim sier: full eller? Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: dgera Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: nje Joakim sier: legg deg du... Joakim sier: Joakim sier: Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: jge var på BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK SBBARTH KONSERT Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: FYY F dte EIDE! Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: Dte eide alle åp froumet 2k!1 Joakim sier: jasså Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: men dte susser litT iør et Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: Jge fkiser blider av konseten oimrgen!! Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: orjer iikke nnå Joakim sier: du er full.. Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: nOooooooooooooooooooooooo Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: e r du fill? Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: ful*l ? Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: rbb Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier: shit; hra ikke sppist midag igda!! da spisser jeg 2 imorgen LOL Jada.. EDIT: "Joakim - BlackSabbath FTW!!!" er TheMasteR, bare "Joakim" er meg.. Endret 10. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Ikke noe mer enn det jeg har vært de siste årene, hvordan det Fredrik Larsen? Så det bare på bildet. Socket 939? Side 939. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Haha. Livlig samtale Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 SladrEhank fotrjener bankk! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Tja.. syns det er "irriterende" og stamme igjennom en samtale jeg.. Men la de unge ha det morro... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Fylleposter fra tre personer på to dager! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Hold dere unna Alkohol :\ ihvertfall begrens dere. det er noen her som det virker som ikke kan det. ( no offence ) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 fhyylepost fra meg og!! har hatt dety fet ikveld ja:!!! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Dilemma: Legge seg, eller ikke legge seg? Eller, faen.. jeg venter til side 940 kommer.. 940 = Opteron 940 = Amd Opteron!!! Endret 10. juli 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Natta.. Påtide at TheMasteR la seg.. Joakim - BlackSabbath FTW!!! sier:god natt skatt! Hah, jaja.. er de ikke søte i den alderen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg