Share the pain Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Vi er snart på side 939, hail amd! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Skurupu, har du hørt om Gundam Seed? Klart det! Men jeg har ikke sett serien. Hvordan det? Å, det er en serie også?! Da jeg var på everLAN fikk jeg mye musikk av han/de/det.. Også er det og mange andre anime. Så lurte jeg på om det kun var disse tegningene du var opptatt av. Men det hjalp jo ikke når det er en serie også. Jaja. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Observang du er da.. Hva blir det ultimate sidenummeret for meg som fortsatt kjører gamle gode Socket A da? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Hva blir det ultimate sidenummeret for meg som fortsatt kjører gamle gode Socket A da? 370. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 *hente seg enda mer cola* hva har det vært snakk om her da? har ikke fulgt med de 4 sisste sidene ellerno Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Mmm.. Sant.. Og det er jo selvfølgelig vi forbi! Heil 939 da.. *gjesp* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 hva har det vært snakk om her da? Jeg fortalte om min store lidenskap for deg! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Skurupu, har du hørt om Gundam Seed? Klart det! Men jeg har ikke sett serien. Hvordan det? Å, det er en serie også?! Da jeg var på everLAN fikk jeg mye musikk av han/de/det.. Også er det og mange andre anime. Så lurte jeg på om det kun var disse tegningene du var opptatt av. Men det hjalp jo ikke når det er en serie også. Jaja. Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønte hva du mente. Men ja, Gundam er en animeserie. Og ja, det er disse "tegningene" som jeg er interresert i. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 hva har det vært snakk om her da? Jeg fortalte om min store lidenskap for deg! :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Det er ikke så farlig. Meningen var vel at jeg lurte på musikken, og ikke visste at det var en serie. Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 morro, klokken viser 02:50 og jeg er tørst! vurder om jeg skal åpne et vindu, begynner å bli varmt... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Noen som kan anbefale en nattfilm? Jeg har tilgang til det meste av nyere mainstream-filmer. Den burde helst være en no-brainer. Og helst så mye som mulig i dagslys, da skjermen på jobb ikke er veldig flink til å vise mørke scener. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Min iissssssssssser 02:51!!! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Noen som kan anbefale en nattfilm? Jeg har tilgang til det meste av nyere mainstream-filmer. Den burde helst være en no-brainer. Og helst så mye som mulig i dagslys, da skjermen på jobb ikke er veldig flink til å vise mørke scener. Syns xXx2 er bra jeg Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Noen som kan anbefale en nattfilm? Jeg har tilgang til det meste av nyere mainstream-filmer. Den burde helst være en no-brainer. Og helst så mye som mulig i dagslys, da skjermen på jobb ikke er veldig flink til å vise mørke scener. Terminalen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Filmer som xXx2 holder jeg meg langt unna. Og Terminalen har jeg faktisk allerede sett her på jobben. Det er en perfekt nattfilm. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 sjekk signaturen min :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 sjekk signaturen min :!: Jeg er blitt sitert. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Skurupu; http://www2.filmweb.no/boxoffice/ <--- choose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg