lceman™ Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 kvalme colabokser? :o nei fysj sånn sier man da ikke Jo, det gjør jeg. Jeg hater masse kullsyre. Kanskje jeg ikke skal nevne noe om de 48 boksene med Pepsi Max jeg har stående her da Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Du, dududu, duuuu! :O Slutt og 'fylle'post Forresten den greia er dau "Fyllepost"? Det var bare du-ing! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Du, dududu, duuuu! :O Slutt og 'fylle'post Forresten den greia er dau "Fyllepost"? Det var bare du-ing! Trodde du hadde drukket bittelitt fjortivann jeg. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Pøh. Jeg drikker ikke, og har heller ingen planer før jeg har fylt atten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Pøh. Jeg drikker ikke, og har heller ingen planer før jeg har fylt atten. Hahaha :!: Du er som en kompis, moren hans tvinger han til og gå med "No smoking" svart armband(sånn lance greier).. Og moren skyr meg som pesten Hjernpolering for teh win! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Pøh. Jeg drikker ikke, og har heller ingen planer før jeg har fylt atten. Du er som meg i (og før) april! :!: Endret 9. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Pøh. Jeg drikker ikke, og har heller ingen planer før jeg har fylt atten. Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Pøh. Jeg drikker ikke, og har heller ingen planer før jeg har fylt atten. Ikke jeg heller. Samme sa jeg Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Jeg drikker ofte jeg... Endret 9. juli 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 da stikker eg på byen ikke ortnlig full en da men det kommer nokk ut over kvelden ' Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Pøh. Jeg drikker ikke, og har heller ingen planer før jeg har fylt atten. Ikke jeg heller. Jeg klarte det jeg Nå kan jeg drikke med god samvittighet. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Pøh. Jeg drikker ikke, og har heller ingen planer før jeg har fylt atten. Ikke jeg heller. Samme sa jeg Du drikker jo hele tiden! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Pøh. Jeg drikker ikke, og har heller ingen planer før jeg har fylt atten. Ikke jeg heller. Samme sa jeg Du drikker jo hele tiden! Fyllesvin, det er det dere er. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Cam overvåket jentedassen på skolen. du gjorde det jah *prøve å forestille seg ketchez som glor på jenter på dass* Det er kosligt! Virkelig? kordan då? (lurer faktisk ) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Årh...gruer meg til å jobbe i morgen...I dag var det 37 grader på det meste på kjøkkenet Haha! Ikke syt. Jeg må gå i en tykk snekkerbukse og børe glava på lageret til byggmakker på mandag! det er 42grader på der Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Cam overvåket jentedassen på skolen. du gjorde det jah *prøve å forestille seg ketchez som glor på jenter på dass* Det er kosligt! Virkelig? kordan då? (lurer faktisk ) Kjekt og se på. Nyte erfaringer osv..med det faktum om at jenter som regel skruer på vasken når de skal på dass. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg kjeder meg. Har akkurat hatt besøk av en venninne av meg, og hun er den kjedeligste jeg kjenner Jeg burde legge meg så jeg kan komme opp tidlig, ettersom jeg skal møte noen venner ganske tidlig i morgen, men jeg kommer ikke til å klare å stå opp... Jeg drikker forøvrig, ikk men tror det kommer til å bli vanskelig å holde seg borte fra flaska når jeg flytter til Frankrike. Skal prøve så godt jeg kan Herr Brun Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 "looooL!!!1 se på mg så full jeg r!!! har drukket 4 alkoholfri øl!!!" - Nei, er ikke akuratt meg det der, nei. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) "looooL!!!1 se på mg så full jeg r!!! har drukket 4 alkoholfri øl!!!" - Nei, er ikke akuratt meg det der, nei. EDIT: etter nye regler, må det visst være ''tekst'' i et innlegg. Endret 9. juli 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Fjortisfylla er FTW for tilskuere, ingenting er som å se på at dagens ungdom ligger og sover i en dam med spy i ei grøft ved E6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg