Staalkontroll Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 men med dampbad blir det ihvertfal veldig fuktig og varmt! Vannbad du mener? Vi har 16 vannbad som står å surrer på 90 grader konstant + 2 store ovner som durer mellom stek og damp og et lass med varmeskap og 6 gass komfyrer som står konstant på...blir godt å varmt da Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Siste dag på jobben i natt. Sjefene mener det ikke lønner seg og ha døgnåpent, og stenger derfor butikken på natten. Mao: Jeg har fått sparken. Litt trist, i og med at jeg likte den slappe jobben som nattevakt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Årh...gruer meg til å jobbe i morgen...I dag var det 37 grader på det meste på kjøkkenet Stakkars mat Stakars mat?! det står på kjøl som holder 2+ grader og frys som holder -10 grader Øh.. kjøleskapet kunne vert opent! Jeg kunne jo ike lukte at det var lukket! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Uff, da. Helvete heller. Jeg er ikke trøtt, jeg vil sove. Call 911! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 men med dampbad blir det ihvertfal veldig fuktig og varmt! Vannbad du mener? Vi har 16 vannbad som står å surrer på 90 grader konstant + 2 store ovner som durer mellom stek og damp og et lass med varmeskap og 6 gass komfyrer som står konstant på...blir godt å varmt da Det er ikke vann oppi der tror jeg, men du vet vel mer enn meg! tter det jeg forstått er jo du profesjonell? Skurupu: Du hadde vel noen vanlige skift også? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 På kjøkkenet på melkebaren vet jeg ikke om det er så varmt, men med dampbad blir det ihvertfal veldig fuktig og varmt! ka søren e en melkebar? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Cola anyone? nice , må lime di fast i hverander så det ikke detter sammen Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) *Masse kvalme cola-bokser*Cola anyone? Note to myself: Må aldri igjen finne på å drikke 0.5 liter med jordbærmelk på under 3 min. Blir fort kvalm av melkeprodukter. Endret 9. juli 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 På kjøkkenet på melkebaren vet jeg ikke om det er så varmt, men med dampbad blir det ihvertfal veldig fuktig og varmt! ka søren e en melkebar? En kafé eller no. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 men med dampbad blir det ihvertfal veldig fuktig og varmt! Vannbad du mener? Vi har 16 vannbad som står å surrer på 90 grader konstant + 2 store ovner som durer mellom stek og damp og et lass med varmeskap og 6 gass komfyrer som står konstant på...blir godt å varmt da Det er ikke vann oppi der tror jeg, men du vet vel mer enn meg! tter det jeg forstått er jo du profesjonell? Skurupu: Du hadde vel noen vanlige skift også? Joda, jeg jobbet kveldskift annenhver Torsdag. Men det gidder jeg ikke lenger. Skal uansett søke heltidsjobb til høsten. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 kvalme colabokser? :o nei fysj sånn sier man da ikke Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Cola anyone? yes, please *se trist bort på tom cola flaske* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Yeah...satser på å sole meg før jeg går på jobb i morgen kl 13.00...da er det på med steikeolja Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 kvalme colabokser? :o nei fysj sånn sier man da ikke Jo, det gjør jeg. Jeg hater masse kullsyre. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 kvalme colabokser? :o nei fysj sånn sier man da ikke Jo, det gjør jeg. Jeg hater masse kullsyre. slemme gutten , cola er nerder blod mmm tyrker er godt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 ÆÆ! Så på tven og en svæær killer sommerfulg elns. Og ser engang til så er den borte Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Du, dududu, duuuu! :O Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Cam overvåket jentedassen på skolen. du gjorde det jah *prøve å forestille seg ketchez som glor på jenter på dass* Det er kosligt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Du, dududu, duuuu! :O Slutt og 'fylle'post Forresten den greia er dau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg