Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Dette er nærmest skandaløst!! Jeg har nestne sittet inne i hele dag! Ingen kompiser er hjemme i dag og det har vært for bra vær til å være inne! Mne det har jeg da, men unntak av det like bad!  :cry:  uff

Ta deg en sykkeltur i morgen da vel! Si fra hvor, så skal jeg komme og hjelpe til og med. Skjer ingen ting her i Bærum uansett.

 

edit- div

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
* Kommunikasjon II: Å tenke før du snakker

Ærlig talt ...gutte/manne problem !

 

Har maaange eksempler på teite uttalelser fra gutter. F.eks. greide min ellers så snille kjæreste å prestere dette:

 

(snakket om lillebror som liker å bli bært rundt)

 

meg: digg å bli løftet *gliste og små hintet*

han: jeg er ikke sterk nok ennå

 

(legger til at eg e helt normalt stor ;) )

 

tok et par sekunder før han skjønte kossen d kunne tolkes :p ble seff ikke sur..herregud, men det e et typisk eksempel..

Lenke til kommentar
* Kommunikasjon II: Å tenke før du snakker

Ærlig talt ...gutte/manne problem !

 

Har maaange eksempler på teite uttalelser fra gutter. F.eks. greide min ellers så snille kjæreste å prestere dette:

 

(snakket om lillebror som liker å bli bært rundt)

 

meg: digg å bli løftet *gliste og små hintet*

han: jeg er ikke sterk nok ennå

 

(legger til at eg e helt normalt stor ;) )

 

tok et par sekunder før han skjønte kossen d kunne tolkes :p ble seff ikke sur..herregud, men det e et typisk eksempel..

eg tog an ikke

Lenke til kommentar

Jeg har utrolig nok vært på folkemusikkonsert :dontgetit:

Noe var faktisk OK å høre på, men da det kom en norsk gruppe som het Østerdalen spelemannslag ble jeg særdeles søvnig.

 

Ja, faktisk pulende trøtt :D

 

Tonio: Du har ikke alt av taster til tastaturet ditt, du? Nei nei, alt kan ikke gå den rette veien. Det er mulig du føler at alt raser sammen rundt deg, men da gjelder det å tenke at du alt har opplevd mye med alt. Uten alt vil det kanskje bli litt kjedelig? Men alt kan skje.

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...