Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Tok nettopp bort avataren min, lei av avatar. har du forandret nicket ditt ,var det ikke the strategy player ?? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Tok nettopp bort avataren min, lei av avatar. har du forandret nicket ditt ,var det ikke the strategy player ?? Jeg er ikke TSP. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Noe som ikke er oppskrytt er alt-knappen. Jeg trenger den! Har en eller annen nerd vært borte på pc'en din og spilt CS nå? Du mangler vel Windowsknappen og da regner jeg med? Nei.. Jeg spiste is i sted, også mistet jeg litt på tastaturet, ved alt-knappen. Så jeg spratt den opp med en av knivene mine.. Også ble den bare borte.. En av? Jeg liker deg bare mer og mer Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Noooooo, my ismaaatt! Hehe.... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Nei.. Jeg spiste is i sted, også mistet jeg litt på tastaturet, ved alt-knappen. Så jeg spratt den opp med en av knivene mine.. Også ble den bare borte.. Det får'n si. Sjekka at den ikke ligger inne i pc'en da? Kanskje oppå skjermkortet...? *tenke på at jeg allerde har vært uten proper skjermkort i 3uker* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Jeg liker deg bare mer og mer Et hull er et hull! -Teddy-: Jeg tok ikke av døren før rundt en time etter at den ble borte. Endret 9. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg liker deg bare mer og mer Et hull er et hull! -Teddy-: Jeg tok ikke av døren før rundt en time etter at den ble borte. Du og det sex pratet ditt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg liker deg bare mer og mer Et hull er et hull! Uff. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg liker deg bare mer og mer Et hull er et hull! Uff. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Reise ned til Ski i morra æ Så på mandag til Sandefjord... Må skite nu Endret 9. juli 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg liker deg bare mer og mer Et hull er et hull! Noe jeg ikke har fått med meg her nå...? -Teddy-: Jeg tok ikke av døren før rundt en time etter at den ble borte. Da er den nok ikke inne i pc'en. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Et hull er et hull! Du og det sex pratet ditt Og det sier du, Bundy... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Oi, det hadde jo ikke jeg funnet ut av selv -Teddy-! Og Bundy har bare sagt at et hull er et hull mange ganger både heri so4, MSN og andre steder. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Ok. nok snakk om meg! Været var virkelig "pulende" varmt idag. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Og det var pulende digg å bade i dag. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Og Bundy har bare sagt at et hull er et hull mange ganger både heri so4, MSN og andre steder. ''Der er det et hull i en trestamme der borte'' sier Jørn. ''La oss gå dit'', sier Kuk-Kåre. ''Men det er en trestamme, da Kuk-Kåre...'' sier Jørn. ''Hull er hull, slutt å tull!'' sier Kuk-Kåre og begynner å jokke på treet. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Disse ikke-eksisterende solbriillene begynner å irritere meg, jeg ser kanten av brilleglassene og kjenner at de sitter godt på nesen og bak til ørene, DET ER FÆLT! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Oi, det hadde jo ikke jeg funnet ut av selv -Teddy-! Derfor jeg sa ifra. (Jada, jada, er en tanke trøtt nå...) *Nynne på boltiten av Øystein sunde* Endret 9. juli 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg sovna her jeg satt og sov til nå *spise* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 trala. da var cola tårnet mitt oppe mangler 3 bokser til å drikke så er det komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg