Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Nå er det blitt førti. Hjalp tydeligvis å ta av døra. Er blitt kaldt inne på rommet mitt nå da. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 HK: 64 CPU: 60 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 ja det begynner og bli lit mere kjølig inn hos meg og , har oppe et vidu med ei store vifte som ordner meg friske luft utenfra Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Bestilt ny vifte jeg, og ny harddisk! Gleder meg til pakken kommer. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 hehe lastet ned prime95 for og stresse datan litt , her jo sluttet med den andre greie eg hadde kjørende , et eller annte som forumet hadde et team på , no kreftforskning Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Ja, noen har et liv! Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Har fått ny dyne og pute i dag, Anti Støvmid, Antibakteriell, Anti mugg, Lett, regulert varme, Ekstra luftig og Overlegen komfort står det på lappen som fulgte med *glede seg til natta tid* Har lenge slitt med pollen allergi men i år så ble alt omvendt. Jeg blir tett i nasen og snørra renner hver gang jeg er inne men ikke når jeg er ute, så da har det blitt storvask på rommet og ny dyne og pute for å se om det hjelper Og tilsutt siden det er så mye CPU temp snakk her legger jeg ved ett bilde av mine suverene temperaturer Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Ja, noen har et liv! det og ha liv er bare opskrytt Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Noe som ikke er oppskrytt er alt-knappen. Jeg trenger den! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Ja, noen har et liv! Det kan du så si. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Ja, noen har et liv! Det kan du så si. Frekk? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Hmm, en tyrker bror av hakan skal visst kopiere ALLE filmene og MÅ ha MINE filmer på MIN Xbox Jaja, drage med xbox og kabel og programvare Håper han gir meg noe! EDIT: Alså nede i tyrkia. Endret 9. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Ja, noen har et liv! Det kan du så si. Frekk? Egentlig ikke. Følte bare for å si det. Av den enkle grunn av at noen har det, men ikke alle. - Deriblandt meg, nå som livet er dritt. EDIT: Mr.posse-leif var her. Endret 9. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Noe som ikke er oppskrytt er alt-knappen. Jeg trenger den! Har en eller annen nerd vært borte på pc'en din og spilt CS nå? Du mangler vel Windowsknappen og da regner jeg med? *Kosepå PCLine tastauret mitt* Endret 9. juli 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Now playing: EFterblivna - Fjortis [03:50] Vifta med handarna fjooortis Vifta med handarna fjooortis vifte med henda om du er fjoortis Morsomt og mobbe kamerat =P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 satt pcn på sia, og dører og vinduer oppe. er kjøligere her Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Noe som ikke er oppskrytt er alt-knappen. Jeg trenger den! Har en eller annen nerd vært borte på pc'en din og spilt CS nå? Du mangler vel Windowsknappen og da regner jeg med? Nei.. Jeg spiste is i sted, også mistet jeg litt på tastaturet, ved alt-knappen. Så jeg spratt den opp med en av knivene mine.. Også ble den bare borte.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Tok nettopp bort avataren min, lei av avatar. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Tilbake fra hytta... Var i Gullbryllup i dag. Fikk 5 fisk på den 1/2 timen jeg var å fisket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg