Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Pøh. Har en mor på Romerike politikammer, jeg vettu. Fin signatur btw Så ver gang du blir tatt så bare forsvinner du? Trenger dere et adopterings barn? Herr Brun: Eh, litt privat. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Nå var forresten Ueland nettopp inne, hvem har fått advarsel? Jeg. wy ?? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Bundy: OK. Kunne jo hende at du hadde blitt tatt for et eller uviktig da, hva vet vel jeg? Jeg vet ikke hvor varmt det er i kabinettet mitt, siden jeg har en laptop (solgte min stasjonære litt før sommerferien). En ide er kanskje å ha åpen sidedør? Edit: Tonio fikk ikke advarsel, hun bare lurte oss! Herr Brun Endret 9. juli 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Det er 48 grader i kabinettet mitt! 52 her none som har link til et temp måler program , gidder ikke gooogle , tror det er mektig varmt her og EDIT : glemm det hatt mbm liggende på datan fra før å bare instalere det Endret 9. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) omg. jeg veit ikke hvor varm pcn min er, men den er varm Edit: åpner sidedøra Endret 9. juli 2005 av Gohan Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Dette er nærmest skandaløst!! Jeg har nestne sittet inne i hele dag! Ingen kompiser er hjemme i dag og det har vært for bra vær til å være inne! Mne det har jeg da, men unntak av det like bad! uff Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Pøh. Har en mor på Romerike politikammer, jeg vettu. Fin signatur btw Så ver gang du blir tatt så bare forsvinner du? Trenger dere et adopterings barn? Neinei, men personen over gangen (kollegaen) kan redigere alle rulleblad. Endret 9. juli 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Tror det blir kaldere nå da, siden det er kaldere ute.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Det er 48 grader i kabinettet mitt! 52 her none som har link til et temp måler program , gidder ikke gooogle , tror det er mektig varmt her og EDIT : glemm det hatt mbm liggende på datan fra før å bare instalere det Sitter hvertfall her og leser dette: http://www.computerworld.no/index.cfm/fuse...tikkel/id/51668 Jeg bruker forresten HDD Health Endret 9. juli 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 høømm husker ikke lengre hvilker mammabrett jeg har Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Å helveeete , den røde dax voksen funka i håret gitt.. damn Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Tok av døren nå, gått ned til 44 grader. Har da greid å sparke til skjermkortet, men herr bron sa det ikke gjorde noe.=D Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Jeg bruker forresten HDD Health jeg ville ikke stolt på et program som ikke klarer og finne ut at disken er 180gb og ikke 130 som det rappoterer ligger på 40+ på alle målerer mbm fant Endret 9. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 skjermkortet Har du et slikt et? *Mase på databutikken på å få mitt eget* Alle hadde skjermkort untatt Teddy, han hadde handlet hos databutikken. (...) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Left hand: Blue Gatorade Right hand: A Coffin for Dimitrios Ears: Lynard Skynard - Freebird Lap: Laptop Eyes: Sandy beach, green seas and a sunbathing beauty. Hate me, please. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 skjermkortet Har du et slikt et? Ja.. Hva heter {, [, ] og } for noe? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 lastet ned everest , mye fin info finner blant annet ut at cpu fsb ikke er stabli , men varieler mellom 133.59 - 133.61 , noen som er en variasjon på 2 mz på prosseoren Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) temperaturene var ikke så ille har jo og en 80*80 vifte i toppen av kabinettet jeg ka kan sette til utsugninng av luft , se om den hjelper noe Endret 9. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 skrudde av pcn litt jeg ( kom borti strømbrytern på gulvet ) CPU = 34 grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg