Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Fikk min nye mp3spiller i går. En creative zen touch 20gb :love:

Jeg har dog en del problemer med den. host 

Har forøvrig spist verdens største softis i dag. En kompis av meg jobber på et gatekjøkken, og vi satt og snakket om folk som var glade i is (en del folk i byen som gjerne kommer og spiser 5 is), og så sa jeg at jeg sikkert kunne spise like mye som dem, om jeg bare ville. Så han utfordret meg og lagde den største softisen han noensinne hadde laget. Jeg spiste den helt opp, og gikk rett på dass for å spy. Er fortsatt kvalm :p Men men, softis er godt :D

Herr Brun

supportfaen

Whinefaen. :nei:

Var nettopp hos en gammel venninne jeg ikke har sett på et år eller noe sånn. Faen ass, hun er plutselig blitt drittdeilig! Og det nå som jeg flytter for et år, og dermed ikke ser henne på enda et år. Skikkelig typisk. Jeg har forøvrig en dårlig magefølelse om et eller annet (vet ikke hva, bare har en rar følelse i magen), og jeg skjønner ikke hvorfor! Kanskje jeg er blitt gravid :whistle:

Herr Brun

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idag vaknet jeg av at solen skinte i oynene mine, sa jeg kledde pa meg og lop ned til stranden (ca 20 sekunder a lope), hoppet i havet og koste meg i noen minutter for jeg lop hjem igjen og spiste pannekaker til frokost. Sa var det redd ned igjen pa stranden for a sole meg, bade, leke som en 5-aring og rett og slett storkose meg. Akkurat na er jeg hjemme igjen for a ta pa meg solkrem og spise lunch.

Suger livet? Muligens for deg, men ikke for meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...