Herr Brun Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Fikk min nye mp3spiller i går. En creative zen touch 20gb Jeg har dog en del problemer med den. host Har forøvrig spist verdens største softis i dag. En kompis av meg jobber på et gatekjøkken, og vi satt og snakket om folk som var glade i is (en del folk i byen som gjerne kommer og spiser 5 is), og så sa jeg at jeg sikkert kunne spise like mye som dem, om jeg bare ville. Så han utfordret meg og lagde den største softisen han noensinne hadde laget. Jeg spiste den helt opp, og gikk rett på dass for å spy. Er fortsatt kvalm Men men, softis er godt Herr Brun supportfaen Whinefaen. Var nettopp hos en gammel venninne jeg ikke har sett på et år eller noe sånn. Faen ass, hun er plutselig blitt drittdeilig! Og det nå som jeg flytter for et år, og dermed ikke ser henne på enda et år. Skikkelig typisk. Jeg har forøvrig en dårlig magefølelse om et eller annet (vet ikke hva, bare har en rar følelse i magen), og jeg skjønner ikke hvorfor! Kanskje jeg er blitt gravid Herr Brun Endret 9. juli 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Åffer er Ati-radeon utestengt? Først gjorde han noe som gjorde at han fikk "ferie" så lagde han seg en ny bruker. Ah, okey. Vurderer å spille litt AO igjen, det var litt moro. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Da var jeg tilbake fra SommerKurs på Gjøvik dere!! Kjempefint kurs!! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Kanskje jeg er blitt gravid Shh da! Ingen skulle jo få vite det. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Nå har jeg skrivd et langt brev og er sliten. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 nå er det snart pilsing på gang her , mm kalt øl kommer til og gjøre godt Fyllepost mindre i kveld da joda , men det ser ikke ut som eg gidder alikavell er så varmt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Noen som har en alt-knapp til overs? Ikke så smart å bare sprette opp tastene.. eg har mange hakkabrett , bare og komme og henter Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Hvis du vil komme på gardermoen den 14. juli så kan du få en alt-tast av meg Men den er hvit da... Jeg kjeder meg... Noen underhold meg! Herr Brun Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Hvis du vil komme på gardermoen den 14. juli så kan du få en alt-tast av meg Men den er hvit da... Jeg kjeder meg... Noen underhold meg! Herr Brun /me stepper på bordet i rosa tanga Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Idag vaknet jeg av at solen skinte i oynene mine, sa jeg kledde pa meg og lop ned til stranden (ca 20 sekunder a lope), hoppet i havet og koste meg i noen minutter for jeg lop hjem igjen og spiste pannekaker til frokost. Sa var det redd ned igjen pa stranden for a sole meg, bade, leke som en 5-aring og rett og slett storkose meg. Akkurat na er jeg hjemme igjen for a ta pa meg solkrem og spise lunch. Suger livet? Muligens for deg, men ikke for meg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Kooooos Steffyboy. Du får ha det fint og se på alle de kjekke amerikanske guttene FtZ: Takk, nå fikk du faktisk fram et smil hos meg Legg meg til på msn og danse foran webcammet? Nå var forresten Ueland nettopp inne, hvem har fått advarsel? Herr Brun Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Nå var forresten Ueland nettopp inne, hvem har fått advarsel? Jeg. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Dæng. Jeg MÅ til USA en gang. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Dæng. Jeg MÅ til USA en gang. Heldige deg med prikkefri rulleblad Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Har ikke du? :/ Prikkefritt rulleblad er for lovlydige Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Pøh. Har en mor på Romerike politikammer, jeg vettu. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Nå var forresten Ueland nettopp inne, hvem har fått advarsel? Jeg. Tihi! *mobbe* Bundy: Hva har du gjort galt? Eller er det for privat til å spørre om? Herr Brun Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Det er 48 grader i kabinettet mitt! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Det er 48 grader i kabinettet mitt! 52 her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg