Dahl Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Kom til å tenke på en ting... Når er Ati-Radeon tilbake? Altså, når slutter utestengelsen hans? *poff* Edit: Sorry for dobbelpost. Endret 9. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Kom igjen fra en ukes Landsleir i dag, så ille solbrilleskille i trynet at jeg innimellom prøver å rette på solbrillene som ikke er der Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 haha icedude :!: ser på sigurds verden på tvnorge. eller. den blei ferdig nå. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Kom til å tenke på en ting... Når er Ati-Radeon tilbake? Altså, når slutter utestengelsen hans? Slutten av ferien. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Kom til å tenke på en ting... Når er Ati-Radeon tilbake? Altså, når slutter utestengelsen hans? Slutten av ferien. Full kontroll Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg blir gal av denne solbrillesaken min, det verste er ikke at jeg konstant sitter og skal rette på dem, det verste er at det faktisk føles/ser ut som det er innramming og glass der Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg blir gal av denne solbrillesaken min, det verste er ikke at jeg konstant sitter og skal rette på dem, det verste er at det faktisk føles/ser ut som det er innramming og glass der Haha. Nå lo jeg godt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Wuuuhooo, hjemme fra jobb etter en helvettes dag på jobb Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Noen som har en alt-knapp til overs? Ikke så smart å bare sprette opp tastene.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 er det ikke bare å sette den tilbake på plass? :\ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Kan du si meg hvor den er da? Derfor jeg lurte på om noen hadde en til overs. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 oh err se under pulten og sånt Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har gjort det, fant ikke den men masse annet. Mini iPoden min for eksempel! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Support! FFS!! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Support! FFS!! Det jeg skrev? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Support! FFS!! Det jeg skrev? Bare ignorer han... Sorry, men jeg har ingen Alt-knapp til overs. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Bare ignorer han... Ignorer et balltre, liksombesserwisser. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Åffer er Ati-radeon utestengt? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Åffer er Ati-radeon utestengt? Først gjorde han noe som gjorde at han fikk "ferie" så lagde han seg en ny bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg