ehs5 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Det trampoline-bassenget var stygt. Vedder på at det er bedre sprett på nabokatta. Sånne basseng har faktisk super sprett. Kanskje ikke akkurat det, det var litt lite. Jeg har prøvd et sånt på Seljord Camping, hvor det var et sånt stort et ca. 30 meter ute i innsjøen. Det var gøy. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Si noe da folkens!!!! Skriv noen vitser eller hva som helst!!! Vil lese Synes du burde brukt ett par utropstegn til... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Denne trampolinen virket rått å hatt! Vi kan spleise! Så kan du komme hit når du vil! =D Edit: Så faktisk ikke at det allerede har blitt nevnt. Endret 9. juli 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Denne trampolinen virket rått å hatt! Vi kan spleise! Så kan du komme hit når du vil! =D Edit: Så faktisk ikke at det allerede har blitt nevnt. Du tenker likt som Rune_F! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Nå skal jeg spise. dere kan jo se hvordan rommet mitt og litt av gangen ser ut her: http://home.no/mangadbz/CIMG0456.zip enjoy. Jeg quoter meg selv :!: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Nå skal jeg spise. dere kan jo se hvordan rommet mitt og litt av gangen ser ut her: http://home.no/mangadbz/CIMG0456.zip enjoy. Jeg quoter meg selv :!: Såppas morsomt å quote seg selv altså? Så morsomt at du måtte ha med en " " ? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Denne trampolinen virket rått å hatt! Vi kan spleise! Så kan du komme hit når du vil! =D Edit: Så faktisk ikke at det allerede har blitt nevnt. Du tenker likt som Rune_F! Jaja, uansett så synes jeg det. Bor ikke så langt unna Gardermoen heller. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Å quote seg selv topper alt! :!: også syns jeg den smilyen er stas :!: Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Denne trampolinen virket rått å hatt! Vi kan spleise! Så kan du komme hit når du vil! =D Edit: Så faktisk ikke at det allerede har blitt nevnt. Du tenker likt som Rune_F! Jaja, uansett så synes jeg det. Bor ikke så langt unna Gardermoen heller. Men det hadde vært bedr å ha den trampolinen i fredrikstad for det. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 skjera dr3as? Jeg sitter her nå med pølser og kald cola + SO4. Nerdesommer deluxe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Sto opp 6 eller noe -OUT Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 gud og varmet det er her nå , sitter i bare boxeren , sitter i andre etage i et trehus midt i stavanger sentrum , det finnen sikke vind her er for mye hus rund . og det er 30+ grader ut og sikker enda varmere i den lille gange eg har dattan stående i nå er det snart pilsing på gang her , mm kalt øl kommer til og gjøre godt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 skjera dr3as? Jeg sitter her nå med pølser og kald cola + SO4. Nerdesommer deluxe Hmm, her skjer kald cola.. venter på at søss og typen skal hente meg. skal ut på fjorden en tur i båten hans :D31 grader ute og 31 grader inne tar på :S Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 nå er det snart pilsing på gang her , mm kalt øl kommer til og gjøre godt Fyllepost mindre i kveld da Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 nå er det snart pilsing på gang her , mm kalt øl kommer til og gjøre godt Fyllepost mindre i kveld da For guds skyld, mye mindre! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Altså.. Når dere er å drikker.. Ikke sett dekk foran pc'en etterpå da.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Har akkurat innstallert Anarchy Online. Virker ganske fett! Dog, en smule innviklet. Gav meg da jeg kom til lvl 3. Tenker jeg skal ut å kjøpe litt mat nå. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har også Anachy Online, men har ikke orka å setti meg inn i det. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Gohan: For hver gang man spiller litt, lærer man mer. Jeg spilte i sikkert knappe 45 minutter, og føler nå at jeg kan mesteparten av det grunnlegende. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Vært og badet i havet, det var digg! Nå er det jordbær og is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg