Dahl Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Nå skal jeg på stranda!!! Woho, gleder meg. Hadet bra, suckers. Endret 9. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Var nettopp ned der, temperaturen kommer seg. Sikkert 15 grader nå, skulle hatt termometer 22,75 grader i bassenget. 23 grader i fjorden Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Nå skal jeg på stranda!!! Woho, gleder meg. Hadet bra, suckers. Jeg skal også dit, må bare vente til Kjetil kommer. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Denne trampolinen virket rått å hatt! Spleise? Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Denne trampolinen virket rått å hatt! Spleise? Hvilken hage skal den være i da? Ikke plass i min. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Denne trampolinen virket rått å hatt! Spleise? Hvilken hage skal den være i da? Ikke plass i min. Kan ta den i min, så kan du komme når du vil! Med unntak av mandag-fredag, og søndag fram til klokken 17:00. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 JoachimR har sikkert plass i hagen? Trampolinen er jo amerikanskprodusert og alt. Men det blir kanskje litt dyrt for deg robB å fly Flesland-Gardermoen hver gang du vil hoppe. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 JoachimR har sikkert plass i hagen? Trampolinen er jo amerikanskprodusert og alt. Men det blir kanskje litt dyrt for deg robB å fly Flesland-Gardermoen hver gang du vil hoppe. Hvis vi har den i hagen min, så må han kun dra til fredrikstad. Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) JoachimR har sikkert plass i hagen? Trampolinen er jo amerikanskprodusert og alt. Men det blir kanskje litt dyrt for deg robB å fly Flesland-Gardermoen hver gang du vil hoppe. Ja, det blir litt dyrt det. *Ut og hoppe på min egen* Endret 9. juli 2005 av robB Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Det er mye lenger enn til oslo Jeg må ut og nyte de siste minuttene med sol her! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) EDIT: *skal ikke skumlese igjen* Endret 9. juli 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Nå er det Black Sabbath konsert på meg Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Trodde du spilte Gw jeg. Jeg låner en konto av en kompis. Er virkelig WoW tøft? aldri spilt det jeg, bare hørt at de ble skuffet i forhold til Wardraft 3 og Frozen Throne. Wow er vel av det bedre slag, for å si det sånn. Det er drittøft Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Trodde du spilte Gw jeg. Jeg låner en konto av en kompis. Er virkelig WoW tøft? aldri spilt det jeg, bare hørt at de ble skuffet i forhold til Wardraft 3 og Frozen Throne. Wow er vel av det bedre slag, for å si det sånn. Det er drittøft Nope, det er gørrkjedelig etter ei uke, det skjer rett og slett for lite. Samme hele tida nesten, merk nesten. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Nå skal jeg spise. dere kan jo se hvordan rommet mitt og litt av gangen ser ut her: http://home.no/mangadbz/CIMG0456.zip enjoy. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Da har jeg fulgt mitt eget råd og sykla. Var ganske greit, men ble veldig varmt opp noen av bakkene. Heldigvis hadde lure meg tenkt på det, og hadde på badetøy, så det var bare å hoppe uti et vann og kjøle seg ned. Angående brifing: Sykle forbi sånne wannabe-spreke folk med sykkelshorts og racersykkel, gjerne opp noen bratte bakker. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 haha. det er morro å syke forbi sånne wannabe spreke folk var en som sleit skikkelig opp en liten bakke her en gang. syka lett fordi og smilte trur han blei grinete Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Si noe da folkens!!!! Skriv noen vitser eller hva som helst!!! Vil lese Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Det var en gang to piloter som konkurrerte om hvem som kunne fly nærmest bakken. Plutselig vant den ene! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Se på filmen min litt lengre opp. det tar 60 sekunder av tida di- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg