Herr Brun Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Fikk min nye mp3spiller i går. En creative zen touch 20gb Jeg har dog en del problemer med den. host Har forøvrig spist verdens største softis i dag. En kompis av meg jobber på et gatekjøkken, og vi satt og snakket om folk som var glade i is (en del folk i byen som gjerne kommer og spiser 5 is), og så sa jeg at jeg sikkert kunne spise like mye som dem, om jeg bare ville. Så han utfordret meg og lagde den største softisen han noensinne hadde laget. Jeg spiste den helt opp, og gikk rett på dass for å spy. Er fortsatt kvalm Men men, softis er godt Herr Brun Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Fikk 50 på den. Ja, det er meg Gohan kjenner i virkeligheten. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 God morgen *Daim-is og pepsi* Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Fikk min nye mp3spiller i går. En creative zen touch 20gb Jeg har dog en del problemer med den. host Har forøvrig spist verdens største softis i dag. En kompis av meg jobber på et gatekjøkken, og vi satt og snakket om folk som var glade i is (en del folk i byen som gjerne kommer og spiser 5 is), og så sa jeg at jeg sikkert kunne spise like mye som dem, om jeg bare ville. Så han utfordret meg og lagde den største softisen han noensinne hadde laget. Jeg spiste den helt opp, og gikk rett på dass for å spy. Er fortsatt kvalm Men men, softis er godt Herr Brun supportfaen Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 supportfaen Noen falt ut av tre-etasjessenga si i dag... Jeg stikker til byen og møter chixx nå! cya... Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 supportfaen Noen falt ut av tre-etasjessenga si i dag... Jeg stikker til byen og møter chixx nå! cya... Få en colaboks av deg da Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Har akkurat vært ute på verandaen og solet meg litt. Faen, alle er jo på ferie nå. Jeg vil bade! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 spiste nettopp opp pizzaen fra i går god frokost ftw! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 supportfaen Noen falt ut av tre-etasjessenga si i dag... Jeg stikker til byen og møter chixx nå! cya... Få en colaboks av deg da Oh, så sur! *Pilke i nesa på* Jaja, ikke glem at du bare forsurer din og dem rundt deg sin tilværelse Såklart rakk jeg ikke bussen... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 *ha lyst på softis* *vinke til forum.hw.no og se ut på det fine været* *kjøre inn til statoil med båten og kjøpe softis* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 *kjøre inn til statoil med båten og kjøpe softis* MANN det! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Varmt ute i dag! Var nettopp på Dolly, og når jeg gikk ut, slo varmen imot meg. Det var som å være i syden [svettesmiley] Jeg har også spist en softis i dag. Det trengtes. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Softis som er så vondt. Like ekkelt som deg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Softis er godt Men nå skal jeg ut å spise. Grilling. Jippi Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Softis som er så vondt. Like ekkelt som deg Like søt hver gang! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Varmt ute i dag! Var nettopp på Dolly, og når jeg gikk ut, slo varmen imot meg. Det var som å være i syden [svettesmiley] Jeg har også spist en softis i dag. Det trengtes. Her i Bergen har dolly sånn spis så mye is du vil for 40 Kr. elns... Nå er det 2 timer og 10 min til Black Sabbath konsert Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Softis som er så vondt. Like ekkelt som deg Like søt hver gang! Takk, jeg gjør mitt beste Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg liker softis. men klarer alldri ete opp en hel en uansett Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Varmt ute i dag! Var nettopp på Dolly, og når jeg gikk ut, slo varmen imot meg. Det var som å være i syden [svettesmiley] Jeg har også spist en softis i dag. Det trengtes. Her i Bergen har dolly sånn spis så mye is du vil for 40 Kr. elns... Nå er det 2 timer og 10 min til Black Sabbath konsert Her også. Men jeg var så mett at jeg ikke orket tanken en gang Ut i sola Edit; Gohan, du har liten mage Endret 9. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg