Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Fikk min nye mp3spiller i går. En creative zen touch 20gb :love:

Jeg har dog en del problemer med den. host

Har forøvrig spist verdens største softis i dag. En kompis av meg jobber på et gatekjøkken, og vi satt og snakket om folk som var glade i is (en del folk i byen som gjerne kommer og spiser 5 is), og så sa jeg at jeg sikkert kunne spise like mye som dem, om jeg bare ville. Så han utfordret meg og lagde den største softisen han noensinne hadde laget. Jeg spiste den helt opp, og gikk rett på dass for å spy. Er fortsatt kvalm :p Men men, softis er godt :D

 

Herr Brun

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk min nye mp3spiller i går. En creative zen touch 20gb :love:

Jeg har dog en del problemer med den. host

Har forøvrig spist verdens største softis i dag. En kompis av meg jobber på et gatekjøkken, og vi satt og snakket om folk som var glade i is (en del folk i byen som gjerne kommer og spiser 5 is), og så sa jeg at jeg sikkert kunne spise like mye som dem, om jeg bare ville. Så han utfordret meg og lagde den største softisen han noensinne hadde laget. Jeg spiste den helt opp, og gikk rett på dass for å spy. Er fortsatt kvalm :p Men men, softis er godt :D

 

Herr Brun

supportfaen

Lenke til kommentar
Varmt ute i dag! Var nettopp på Dolly, og når jeg gikk ut, slo varmen imot meg. Det var som å være i syden [svettesmiley]

 

Jeg har også spist en softis i dag. Det trengtes.

Her i Bergen har dolly sånn spis så mye is du vil for 40 Kr. elns...

 

Nå er det 2 timer og 10 min til Black Sabbath konsert :dribble:

Lenke til kommentar
Varmt ute i dag! Var nettopp på Dolly, og når jeg gikk ut, slo varmen imot meg. Det var som å være i syden [svettesmiley]

 

Jeg har også spist en softis i dag. Det trengtes.

Her i Bergen har dolly sånn spis så mye is du vil for 40 Kr. elns...

 

Nå er det 2 timer og 10 min til Black Sabbath konsert :dribble:

Her også. Men jeg var så mett at jeg ikke orket tanken en gang :)

 

Ut i sola :)

 

Edit; Gohan, du har liten mage :tease:

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...