Ø.B. Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Har ikke sykkel mer! Irriterende. Men det er slik 5 kroners loppemarkedtrimsykkel her Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 det er jo bare morro da @kd Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Har ikke sykkel mer! Irriterende.Men det er slik 5 kroners loppemarkedtrimsykkel her Trimsykkel duger ikke, da får man ikke oppleve at man faktisk driver med noe. På sykkeltur kan man dra til alle de fete stedene og brife litt med at man orker å sykle. Skaff deg en billig loppemarkedsykkel du. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Da stod jeg opp. *slappe* */me slaps kaiern abit with a large trout* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 det er jo bare morro da @kd Tja, det er jo morro, men jeg liker å sove... Nå ligger den under sengen min og småsnorker. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 I natt har jeg sovet dårlig... En gal hund som skal leke, gå på do, spise, drikke, slikke meg i ansiktet, bite meg i tåa osv. imens jeg sover. Huff, håper han snart blir eldre. Been there, done that! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Trimsykkel duger ikke, da får man ikke oppleve at man faktisk driver med noe. På sykkeltur kan man dra til alle de fete stedene og brife litt med at man orker å sykle. Skaff deg en billig loppemarkedsykkel du. Bruttern kjøpte en til halv pris. Kosta egentlig 12, han fikk den for 6. *Vurdere* Var visst noe helt anna å sykle på. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Tja, det er jo morro, men jeg liker å sove... Nå ligger den under sengen min og småsnorker. Tving han til å leke, gå på do, spise, drikke, slikk han på snuta, bit han i poten osv. Endret 9. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Tja, det er jo morro, men jeg liker å sove... Nå ligger den under sengen min og småsnorker. Tving han til å leke, gå på do, spise, drikke, slikke han på snuta, bit han i poten osv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 :!: hvis du leker med han mye på dagtid, og slitern ut litt, så sovern nok godt til natta Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Lekesloss med han i stad, men han vant. Han kan bite, og jeg tør ikke helt å begynne å bite han! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Lekesloss med han i stad, men han vant. Han kan bite, og jeg tør ikke helt å begynne å bite han! Det blir så mye hår i kjeften. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Hm. det tordner.. hva skal jeg gjøre? 1.) Overse det? 2.) Slå av pc'en og kjede meg? 3.) Slå av pc'en og vaske klær? ( ) 4.) Slå av pc'en og risikere og la tv'en gå? Vær så snill og hjelp meg! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Er PCen og TVen koblet i en jordet stikkontakt? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Har ikke sykkel mer! Irriterende.Men det er slik 5 kroners loppemarkedtrimsykkel her Trimsykkel duger ikke, da får man ikke oppleve at man faktisk driver med noe. På sykkeltur kan man dra til alle de fete stedene og brife litt med at man orker å sykle. Skaff deg en billig loppemarkedsykkel du. hvem gidder og BRIFE med å SYKLE? Det er jo enda teitere enn råning.. "Se her a gutta! 18 gir og ELEKTRONISK ringeklokke da" og blir møtt av ett enstemmig "wooooOOOOooow!!" og alle ser slik ut ----> Tror ikke det går Ta trimsykkelen forran en Simpsons episode el.lign.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Er PCen og TVen koblet i en jordet stikkontakt? Selfølgelig, noe jordingsfeil og potensielt skade-fare skal ikke ha noe av.. EDIT: Sorry for dobbel Endret 9. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 "Se her a gutta! 18 gir og ELEKTRONISK ringeklokke da" og blir møtt av ett enstemmig "wooooOOOOooow!!" og alle ser slik ut ----> Hehe! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 http://www.quizyourfriends.com/yourquiz.ph...09092216-732151 Quiz testen min Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Har ikke sykkel mer! Irriterende.Men det er slik 5 kroners loppemarkedtrimsykkel her Trimsykkel duger ikke, da får man ikke oppleve at man faktisk driver med noe. På sykkeltur kan man dra til alle de fete stedene og brife litt med at man orker å sykle. Skaff deg en billig loppemarkedsykkel du. hvem gidder og BRIFE med å SYKLE? Det er jo enda teitere enn råning.. "Se her a gutta! 18 gir og ELEKTRONISK ringeklokke da" og blir møtt av ett enstemmig "wooooOOOOooow!!" og alle ser slik ut ----> Tror ikke det går Ta trimsykkelen forran en Simpsons episode el.lign.. Ver vel ikke den type briefing han mente tror jeg Men skulle seriøst hatt en sykkel.. Blir ikke i form av å kjøre bil akkurat.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Fikk 50 på den. Ja, det er meg Gohan kjenner i virkeligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg