Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har problemer med å logge på MSN forresten?

Jeg har prob med msn, nå som jeg har bruk for det å greier :thumbdown:

God morgen alle sammen!

 

MSN funker ikke her heller :thumbdown:

 

I dag vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til, hadde vært litt lettere om MSN hadde funka. Tror soling kan være litt risikofyllt, ettersom jeg har en fin lys-rosa farge allerede.

soling er ikke anbefalt pga meget høyt uv nivå i år , dvs at jeg kanske har håp om og bli brun :p

 

 

er btw oppe , og det er VARMT her i stavanger i dag

Lenke til kommentar
Noen som har noen kjerringråd mot tett nese? :no:

Crocodile Dundee har ett eller annet smart noe, det han bruker mot han narko-fyren. Husker ikke helt, men det innebar dampende vann i alle fall.

 

Du kan ellers prøve med sånne nesedråper som motvirker tett nese, eller bare vente til det går over av seg selv.

Det renner en tett "væske" iblandt ut ifra nesa, og det har vært sånn i 2-3 uker nå.. Allergi tror jeg, tar Reactine, men de fungerer heller dårlig.. :(

det er bare og leve med det , jeg har det sånn hver sommer

Lenke til kommentar
Bilspill er best på konsoll, andre spill er helt latterlige på konsoll. Går jo ikke an å aim'e med de kontrollene.

Det går helt fint an å aime med håndkontrollene til for eksempel XboX. Hvis du er vant til det er det veldig enkelt. Personlig synes jeg at det er bedre å spille skytespill på XboX enn på pc, for på pc er det ikke alltid musa virker hvis du ikke har optisk mus...

Hvorfor skulle ikke en kulemus virke? Da har den isåfall dratt litt på åra.

håndkontroller er best uansett hva noen sier. finnes ikke noe bedre til skytespill enn XboX sin håndkontroll S...

er så ening som det går ann og bli , den er bare genial , og på halo 1 og 2 funker den bare genialt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...