Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja msn virker død.. har vist ikke tilgang til min egen adresseliste

Neineinei! KONTAKTLISTE heter det. Noob.

Hvorfor ikke bare eksportere kontaktlista si til pc'en så er den alltid tilgjengelig? :p

 

EDIT: Dumt av meg og logge meg av for å prøve og logge meg på igjen.. "Lær mer om kontaktlisten"

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
Noen som har noen kjerringråd mot tett nese? :no:

Crocodile Dundee har ett eller annet smart noe, det han bruker mot han narko-fyren. Husker ikke helt, men det innebar dampende vann i alle fall.

 

Du kan ellers prøve med sånne nesedråper som motvirker tett nese, eller bare vente til det går over av seg selv.

Lenke til kommentar
Noen som har noen kjerringråd mot tett nese? :no:

Crocodile Dundee har ett eller annet smart noe, det han bruker mot han narko-fyren. Husker ikke helt, men det innebar dampende vann i alle fall.

 

Du kan ellers prøve med sånne nesedråper som motvirker tett nese, eller bare vente til det går over av seg selv.

Det renner en tett "væske" iblandt ut ifra nesa, og det har vært sånn i 2-3 uker nå.. Allergi tror jeg, tar Reactine, men de fungerer heller dårlig.. :(

Lenke til kommentar
"Vick nesespray".

Den er bra? Må ut og kjøpe snart.. men posten kommer vel ikke føre 12 tiden regner jeg med, og jeg skal ut og hente den nye musa mi, og RAM'en.. :w00t:

EDIT: Og det betyr at jeg ikke gidder og dra ut føre postkontoret er oppe :p

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
God Morgen :)

I dag skal det spilles World of Warcraft ;D

God morgen til deg også :)

 

Er virkelig WoW tøft? aldri spilt det jeg, bare hørt at de ble skuffet i forhold til Wardraft 3 og Frozen Throne.

--------------------------------------------

 

:w00t:

07.07.05 19.38 Innlevert postterminal 4606 KRISTIANSAND S

08.07.05 08.28 Registrert omlastingsterminal 0024 OSLO

09.07.05 09.51 Ankommet postkontor 1970 HEMNES TIPPEBODEN

Lenke til kommentar
God Morgen :)

I dag skal det spilles World of Warcraft ;D

God morgen til deg også :)

 

Er virkelig WoW tøft? aldri spilt det jeg, bare hørt at de ble skuffet i forhold til Wardraft 3 og Frozen Throne.

Hvem er de? WoW har da vitterlig solgt langt mer enn begge de to spillene til sammen, og er det mest suksessfulle MMORPG-et gjennom tidene, så vidt jeg vet. (Mulig Everquest har hatt flere spillere totalt)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...