akristina92 Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Wooh! Pent. Tomflaske er jo verdt.. cirka 1.50? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Folk har de dummeste grunner for å slå ned andre. Denne gangen var det en som ble frastjålet en tomflaske. Er det rart det er krig i verden... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Love hina FTW! Hentai? Nei. Nope, det er vel anime? jeg mener at jeg har sett en film eller noe sånt med love hina eller noe annet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=176&t=441843 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Da var jeg hjemme fra jobb. Kun ett natteskift igjen, nå. Så er det hyttetur med kammeratene. Det kaller jeg ferie. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 3137. Consider yourself owned. Du er ELET!! Better believe it. Tina, come get some ham! TINA, COME GET SOME HAM! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Søvn er ikke noe spess enkelt Tror jeg driter i døgn rytme jeg, det er jo ferie. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Døgnrytme, ja. Det hadde vært flott. Vell, det blir nok ingen rytme på meg på en liten stund, skal på jobb i natt. Da hopper jeg under dynen. God Natt! Endret 9. juli 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Så ergerlig! I går var jeg forberedt på å bli henta rundt 11, skulle til Bergen for å spille. Jada. Sto opp grytidlig, pakka stæsj, dusja og alt sånt...og venta....og venta...ingen skyss? Merkelig. Ringte trommisen og spurte om jeg fortsatt skulle bli plukka opp. Jada, det var fortsatt planen. Strålende, tenker jeg, helt til han avslutter med "sees i morra." Makan, på tide å lære seg å titte på kalenderen, tro? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Har akkurat stått opp. Sitter og spiser...skal være på jobb om 3 minutter elns. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 God morgen, jeg stod selfølgelig tidelig opp for å jobbe, men det var for varmt til å jobbe på taket i dag... så jeg sitter her jeg da, skal snart ned å bade Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 God morgen alle sammen! Telefonen min tok kvelden i går, noen som vet om hvor............ faen, var jo support det der. Æsj, må uansett ha ny telefon. Går noen sure kroner i dag også. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 noen som vet om hvor............ ? Mener du med det? Sikkert på T-Banen. Eller så er det jeg som ikke klarer å lese hva du skriverm litt trøtt... Noen her som har problemer med å logge på MSN forresten? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 noen som vet om hvor............ ? Mener du med det? Sikkert på T-Banen. Eller så er det jeg som ikke klarer å lese hva du skriverm litt trøtt... Noen her som har problemer med å logge på MSN forresten? Jeg har prob med msn, nå som jeg har bruk for det å greier Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Eller så er det jeg som ikke klarer å lese hva du skriverm litt trøtt... Er nok du som ikke ser helt hva jeg begynner å spørre om. Må finne meg en billig telefon, men jeg kan jo ikke spørre om her siden det regnes som support. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Eller så er det jeg som ikke klarer å lese hva du skriverm litt trøtt... Er nok du som ikke ser helt hva jeg begynner å spørre om. Må finne meg en billig telefon, men jeg kan jo ikke spørre om her siden det regnes som support. Ah. Begynner å bli litt lei folka på CS avdelingen. I hver eneste topic om CS:S begynner folk å whine om dårlige hitboxer, random, noob og alt mulig.... Topicene omhandler gjerne nytt map, ny skin eller noen statsbilder osv, men allikevel så blir tråden 100%OT på 1.6 vs CS:S... Er så fryktelig lei det. Er imot CSS jeg og, men jeg skriker ikke ut at jeg hater CSS i hver eneste CSS tråd fordet... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 De skulle laget underforumer.. 1 om 1.6 og 1 om CS:S Det er jo egentlig 2 egne spill.. ? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Noen her som har problemer med å logge på MSN forresten? Jeg har prob med msn, nå som jeg har bruk for det å greier God morgen alle sammen! MSN funker ikke her heller I dag vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til, hadde vært litt lettere om MSN hadde funka. Tror soling kan være litt risikofyllt, ettersom jeg har en fin lys-rosa farge allerede. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 Ja msn virker død.. har vist ikke tilgang til min egen adresseliste hehe.. ET helvete at mor og far kommer hjem i dag... et helt hus som må bli rydda.. *starte* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2005 De skulle laget underforumer.. 1 om 1.6 og 1 om CS:SDet er jo egentlig 2 egne spill.. ? Det er lite vits i synes jeg. De ligner tross alt mye på hverandre. Total War-serien har også ett felles forum, og det har til og med Half Life 1 og 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg