Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ergerlig!

 

I går var jeg forberedt på å bli henta rundt 11, skulle til Bergen for å spille. Jada. Sto opp grytidlig, pakka stæsj, dusja og alt sånt...og venta....og venta...ingen skyss? Merkelig.

 

Ringte trommisen og spurte om jeg fortsatt skulle bli plukka opp. Jada, det var fortsatt planen. Strålende, tenker jeg, helt til han avslutter med "sees i morra."

 

Makan, på tide å lære seg å titte på kalenderen, tro? :roll:

Lenke til kommentar
noen som vet om hvor............

?

Mener du med det? Sikkert på T-Banen.

 

Eller så er det jeg som ikke klarer å lese hva du skriverm litt trøtt... :p

 

Noen her som har problemer med å logge på MSN forresten?

Jeg har prob med msn, nå som jeg har bruk for det å greier :thumbdown:

Lenke til kommentar
Eller så er det jeg som ikke klarer å lese hva du skriverm litt trøtt... :p

Er nok du som ikke ser helt hva jeg begynner å spørre om. ;) Må finne meg en billig telefon, men jeg kan jo ikke spørre om her siden det regnes som support. :)

Ah. :wee:

 

Begynner å bli litt lei folka på CS avdelingen. I hver eneste topic om CS:S begynner folk å whine om dårlige hitboxer, random, noob og alt mulig.... Topicene omhandler gjerne nytt map, ny skin eller noen statsbilder osv, men allikevel så blir tråden 100%OT på 1.6 vs CS:S... Er så fryktelig lei det. Er imot CSS jeg og, men jeg skriker ikke ut at jeg hater CSS i hver eneste CSS tråd fordet...

Lenke til kommentar

Noen her som har problemer med å logge på MSN forresten?

Jeg har prob med msn, nå som jeg har bruk for det å greier :thumbdown:

God morgen alle sammen!

 

MSN funker ikke her heller :thumbdown:

 

I dag vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til, hadde vært litt lettere om MSN hadde funka. Tror soling kan være litt risikofyllt, ettersom jeg har en fin lys-rosa farge allerede.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...