Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

nå stikker jeg og legger meg i vertfall , er ikke mere og trakte etter denne natta , og søvn må eg har , var jo opp klokken 5 i morges , dere for sove godt alle mann ( og eventeller damer/jenter

 

natta til Bundy, Share the pain, ZLatzman, Gohan, kaiern, Lord Swag, TheMasteR

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå stikker jeg og legger meg i vertfall , er ikke mere og trakte etter denne natta , og søvn må eg har , var jo opp klokken 5 i morges , dere for sove godt alle mann ( og eventeller damer/jenter

 

natta til Bundy, Share the pain, ZLatzman, Gohan, kaiern, Lord Swag, TheMasteR

Hyggelig

Lenke til kommentar
nå stikker jeg og legger meg i vertfall , er ikke mere og trakte etter denne natta , og søvn må eg har , var jo opp klokken 5 i morges , dere for sove godt alle mann ( og eventeller damer/jenter

 

natta til Bundy, Share the pain, ZLatzman, Gohan, kaiern, Lord Swag, TheMasteR

Hyggelig

nattte til deg og , du sto ikke i aktive brukere , så derfor ble du ikke nevnt ;)

 

gjøre det mere retferdig nevne alle som er online på forum.hardvare.no

 

Ø.B., Ameal, FtZ-, ZLatzman, christer-R, kolbjorn, CoreTEC, joppzter, festhk, Luzifer, Lord-Myrrah, anderenlee, sovietpig, espen-gakkgakk, MrLee, norseson, howzer, chokke, Bundy, sosohal, Nstin, DiskSpace10GB, Mauro, Goophy, Fedje, AltuZ, Rotis, yokko, a_f, XanderX, Share the pain, MixMaster, Nevnarion, hwknut, drmowinckel.com, ZiroN, oddis89, Gisse, Fredrik Larsen, SteffyBoy, co2, Morten K, Bornslip, Steina, Vain, Prometheus, Gohan, stigos3000, coolengan2002, Extantitus, kaiern, kaffi, JPedro, Kimius, Morten A, SupremeX, Typho, SkyMarshall, Carrox, Hylo, Rippo, twarr, Xardax, hans33, Fat_ASS, Sink, xGerryx, Ole12, TL1000S, Halvorsen, Alph3z, Zevz0r, Spilloman, Lord Swag, complexity, nr.4, BarteX, Nilssen, erirlar, Just_blank26, Balle Klorin, j0rn, Spacerider, rozon, magiXen, a_tomren, AmDguru, Lucas, -snoop-, Wheezy, fretex, [Calavera], Psykopatisk Kaffelefse

Lenke til kommentar
gadd ikke være ute nå :\ for det første er skoa mine borte, for det andre så kunne jeg sikkert vekki hele nabolaget :p og for det tredje, NOEN HAR TATT SKOA MINE :p

stakar lille deg

 

btw , jeg har skrevet over 30 inlegg i ot baren i kveld , har pasert 1000 inlegg i ot baren og 170 i denn tråden :D

 

kommer til og ta dere alle i gjnen

Lenke til kommentar

Ø.B., Ameal, FtZ-, ZLatzman, christer-R, kolbjorn, CoreTEC, joppzter, festhk, Luzifer, Lord-Myrrah, anderenlee, sovietpig, espen-gakkgakk, MrLee, norseson, howzer, chokke, Bundy, sosohal, Nstin, DiskSpace10GB, Mauro, Goophy, Fedje, AltuZ, Rotis, yokko, a_f, XanderX, Share the pain, MixMaster, Nevnarion, hwknut, drmowinckel.com, ZiroN, oddis89, Gisse, Fredrik Larsen, SteffyBoy, co2, Morten K, Bornslip, Steina, Vain, Prometheus, Gohan, stigos3000, coolengan2002, Extantitus, kaiern, kaffi, JPedro, Kimius, Morten A, SupremeX, Typho, SkyMarshall, Carrox, Hylo, Rippo, twarr, Xardax, hans33, Fat_ASS, Sink, xGerryx, Ole12, TL1000S, Halvorsen, Alph3z, Zevz0r, Spilloman, Lord Swag, complexity, nr.4, BarteX, Nilssen, erirlar, Just_blank26, Balle Klorin, j0rn, Spacerider, rozon, magiXen, a_tomren, AmDguru, Lucas, -snoop-, Wheezy, fretex, [Calavera], Psykopatisk Kaffelefse

Love you too!

 

jeg har over 700 innlegg i ot baren har jeg finni ut :p

3137. Consider yourself owned.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Mest aktiv i:  OT-baren

1026 innlegg i dette forumet

( 31% av dette medlemmets innlegg )

 

meg :D

 

hadde 98ettelleranntet før i dag i ot-baren

 

EDIT: og når går eg vekk fra datan , må sove nå eller så sovner eg forrna datna og det er meget ukonfertabelt :D

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...