Sovietpig Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 vart stille vi kan pratte liker du ost? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Du har mange gode språklige bilder du. Finner du på alle på direkten? Jeg er slik.. Kommer mye rart ut av kjeften min på en gjennomsnittsdag ja. Ingen dum egenskap det. Får meg til å tenke på en i gamleklassen som kunne all verdens ordtak, og klarte å flette inn ett i annen hver setning. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Kjeder meg. giddærnte spela. :\ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Kjeder meg. giddærnte spela. :\ Et slag kabal orker man vel alltid? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Men kanskje stikke over til byen og æta en bakt potet... Hmmm Jaja alt ordner seg.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 kabal? bare noe jeg spelar på hytta. kanskje jeg går ut snart. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 altså. far min insiternte på å hente ikvell. siden det var 20 minutter unna hjemme.....ble mye iut axi TAXI!!! mener eg.........så han henta oss, praktisk og billig:D:DD:D:D:D: :D:D ikk sant!! Hva ødelagte du idag da? ;P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 jeg har litt kink i nakken. ikke så mye, men kjenner det litt når jeg vrir nok på hodet :\ Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 da skal jeg spille litt d2 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Da ble det gode gamle nuddelpakker... 4 burde holde Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Æsj! Får ikke den dumme kabalen til å gå opp. Det vil seg bare ikke i kveld. Nudler er namm! Har du på alt krydderet? Synes å huske at det blir en sterk opplevelse. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Kommer an på nuddeltypen. Yumyum er aller best btw. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Enig, Yumyum er best. Og nudler skal være sterke. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Nudler er namm! Har du på alt krydderet? Synes å huske at det blir en sterk opplevelse. Har i alt fra 3 av 4 poser. ellers blir det bare smørje Sterkt blir det uansett. For lenge sida så tok jeg i alt krydderet i alle 5 posene. altså, det ble bare ekkel guffe, uspiselig Endret 9. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Kaiern! KAIERN!! KAIERNEENENEN!! Do me. =D *do do* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Kaiern! KAIERN!! KAIERNEENENEN!! Do me. =D leeeroy jenkins Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Noen som har noen ting jeg kan gjøre i repetisjoner? bortsett fra pushups og situps that is Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Noen som har noen ting jeg kan gjøre i repetisjoner? bortsett fra pushups og situps that is Runke? =P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Noen som har noen ting jeg kan gjøre i repetisjoner? bortsett fra pushups og situps that is Runke? =P haha :!: men seriøse forslag takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg