Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Det er ganske spennende å lese skjønner du FtZ- tror du ligger litt etter her klart det er spennende og lese mine innerste tanker som jeg spyr ut sent en fredags kveld etter 2 pils der er jo så mye med fornuft i Det er sånn neste side knapp som ikke er helt god. Jeg liker ikke å se den. åå ja , den finnes ikke på dette forumet , bare siste side Derfor jeg ikke finner den ja. Tydeligvis ser jeg ikke siste side-knappen heller. Så da er det vel greit. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Æsj. Uff. Er ikke i bra humør idag. Æsj og uff. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Det er ganske spennende å lese skjønner du FtZ- tror du ligger litt etter her klart det er spennende og lese mine innerste tanker som jeg spyr ut sent en fredags kveld etter 2 pils der er jo så mye med fornuft i Det er sånn neste side knapp som ikke er helt god. Jeg liker ikke å se den. åå ja , den finnes ikke på dette forumet , bare siste side Derfor jeg ikke finner den ja. Tydeligvis ser jeg ikke siste side-knappen heller. Så da er det vel greit. den ser slik ut , husk det til senere anledniger Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Æsj. Uff. Er ikke i bra humør idag. Æsj og uff. hvorfår ikke ??? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 ok. unde r15 ... da er det ikke bra!!! men jeg skal jobre i morra..legger meg..natta GUTTAog anette jentene Vil fremdeles få fremheve min mening om at fyll på forumet må bli forbudt. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 sorry men legge r meg å! natta gutta Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 God natt ja. *Gå bort i senga og sove* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 ok. unde r15 ... da er det ikke bra!!! men jeg skal jobre i morra..legger meg..natta GUTTAog anette jentene Vil fremdeles få fremheve min mening om at fyll på forumet må bli forbudt. neida eg er jo i fine form , spammer ikke i det hele tat Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 ok. unde r15 ... da er det ikke bra!!! men jeg skal jobre i morra..legger meg..natta GUTTAog anette jentene Vil fremdeles få fremheve min mening om at fyll på forumet må bli forbudt. neida eg er jo i fine form , spammer ikke i det hele tat Jeg ser du har tatt et lite anti-OT-raid i hustråden, så noe vett må det være igjen oppi der. Spørsmålet er bare om du hadde kommet på noe sånt helt edru. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) snart post 1000.. uansett. varm cola er ikke så veldig godt :\ selv om jeg har drikki 5 bokser nå satt et par i frysern Edit: snart post 1000 my ass jeg roter. Endret 8. juli 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Mens kald cola derimot *hente et glass* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Æsj. Uff. Er ikke i bra humør idag. Æsj og uff. hvorfår ikke ??? Dame-problemer. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Minimalt bilde FtZ- Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Minimalt bilde FtZ- fikset http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...167871&st=7620# EDIT: pisse og hente ny øl Endret 8. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Ta å sleng på IMG-tagger på bildet da. Er så slitsomt å trykke. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 ok. unde r15 ... da er det ikke bra!!! men jeg skal jobre i morra..legger meg..natta GUTTAog anette jentene Vil fremdeles få fremheve min mening om at fyll på forumet må bli forbudt. neida eg er jo i fine form , spammer ikke i det hele tat Jeg ser du har tatt et lite anti-OT-raid i hustråden, så noe vett må det være igjen oppi der. Spørsmålet er bare om du hadde kommet på noe sånt helt edru. joda hadde nokk det eg jo gammel traver her på formumet vet du , her enda ikke fått noen advarsler Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Ta å sleng på IMG-tagger på bildet da. Er så slitsomt å trykke. bildet er svert som F , hadde img tagg først men det ble for stort . Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4474496 Trodde jeg skulle daue! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Ta å sleng på IMG-tagger på bildet da. Er så slitsomt å trykke. bildet er svert som F , hadde img tagg først men det ble for stort . Det var klokt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry4474496 Trodde jeg skulle daue! og så går du på sånne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg