cheeplix Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Gratulerer med dagen, Cheezcake! Lenge til oppkjøring? Takk. Ehm, skal ha ferie først, så skal jeg ta teorien og bykjøring og så får vi se hvor lang køen er. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kvinne-kurs Følgende kurs tilbys nå til kvinner som ønsker å utvide sin horisont. * Stillhet, den siste barriere: Hvor ingen kvinne har vært før * Bankens mystiske bakside: Innskudd * Selskap: Komme uten nytt antrekk * Håndtere menn: Mindre huslige sysler kan vente til etter kampen * Baderom I: Menn trenger plass i skapet også * Baderom II: Hans barberhøvel er HANS * Kommunikasjon I: Tårer - Siste utvei, ikke første * Kommunikasjon II: Å tenke før du snakker * Kommunikasjon III: Hvordan få det som du vil uten å mase * Kjøre bil sikkert: Du KAN lære dette * Telefon: Hvordan legge på røret * Parkering for nybegynnere * Avansert parkering: Lukeparkering * Å holde vannet: Fleip eller fakta * Matlaging I: Reintroduksjon til bacon, egg og smør * Matlaging II: Kli er ikke mat for mennesker * Matlaging III: Hvordan gå på diett uten at andre må lide * Komplimenter: Ta imot grasiøst * PMS: Ditt problem, ikke hans * Dans: Hvorfor menn ikke liker * Klassiske klesplagg: Hvordan gå med klær du allerede har * Støv: Et naturlig fenomen kun kvinner legger merke til * Integrert vask: Hvordan vaske plagg med nesten samme farge i samme vask * Bensin og olje: Bilen din trenger begge * Fjernkontroll: Mannens domene * Toalettet: Hvordan setet kan etterlates oppe Meld dere på jenter, JEG spanderer. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 kivi kivi hippi!!!!! meh hi mJIPPI!!! :D:D men kanskje jeg skal gåp meg en tur?? eller kegge neg.... legge meg!!!!! fro det er greit me dsøvn etter fylla:D:D: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ta bena fatt! Ikke noe er som litt fyllegåing. Selv spaserer jeg ofte mange kilometer i beruset tilstand. Jeg synes det er gøy. enig der , er ikke noe som en spasertur på sene kvelder når man skal hjemm , blir litt klarere i hodet Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det er ganske spennende å lese skjønner du FtZ- Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ta bena fatt! Ikke noe er som litt fyllegåing. Selv spaserer jeg ofte mange kilometer i beruset tilstand. Jeg synes det er gøy. enig der , er ikke noe som en spasertur på sene kvelder når man skal hjemm , blir litt klarere i hodet Helst med godt selskap, selvfølgelig. Litt kjedelig å gå alene. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 * Baderom II: Hans barberhøvel er HANS word , hvor mange ganger har jeg ikke funnet høvelen min med lange legghår på . takk gud for at hun kjpte meg maskin til jul , noen jeg tror var et hint til og barbere meg oftere noe jeg ikke gjøre Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 men legger meg.... snx a gutta!!! og jentene ... anette heter ei..husker ikke de ander!!!!! men natta:D Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hahahaha. Takk for kveldsunderholdningen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 *snip* Hvor og når? Du kan begynna med å gjøre de tipsa så står i teksten der, deretter google litt. Resten tar vi senere en dag! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det er ganske spennende å lese skjønner du FtZ- tror du ligger litt etter her klart det er spennende og lese mine innerste tanker som jeg spyr ut sent en fredags kveld etter 2 pils der er jo så mye med fornuft i Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det er ganske spennende å lese skjønner du FtZ- tror du ligger litt etter her klart det er spennende og lese mine innerste tanker som jeg spyr ut sent en fredags kveld etter 2 pils der er jo så mye med fornuft i Det er sånn neste side knapp som ikke er helt god. Jeg liker ikke å se den. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hahahaha. Takk for kveldsunderholdningen. joda bare trivelgi , er her i morgen etter 4 regner jeg med , bare da med enda høyere promille ;p Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 natta var det og jeg mente jentene og:D:D:D Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det er ganske spennende å lese skjønner du FtZ- tror du ligger litt etter her klart det er spennende og lese mine innerste tanker som jeg spyr ut sent en fredags kveld etter 2 pils der er jo så mye med fornuft i Det er sånn neste side knapp som ikke er helt god. Jeg liker ikke å se den. åå ja , den finnes ikke på dette forumet , bare siste side Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 natta var det og jeg mente jentene og:D:D:D sove godt og ikke la lusa bite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg