sofarot Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) og dama har rømt tel sengs , men men sitter her før det Røm du og. Har hun og drukket litt, kan det bli en fin kveld! EDIT: Wow, en nydelig serie innlegg fra Serqevx Kan ikke de som er fulle holde seg borte fra forumet? Ny regel i retningslinjene? Endret 8. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Hei! Tilbake fra å restaurere mur i en forlatt dal Jeg må si at noen sider siden jeg forlot dere er på grensen til spam. Ikke fullt så morsomt å lese, alt -- Fin hund, @kd. Gratulerer med dagen, Cheezcake! Lenge til oppkjøring? Har du virkelig interesse av å se bilder fra huset hans?uff. Ville ikke tatt i det huset om jeg hadde fått en million Det ville jeg. For en million skulle jeg til og med ha gått i rosa piquet, smurt meg inn med selvbruningskrem og solt meg i hagen hans Ting jeg har lyst på nå: Softis, marsipan, iste, iskaffe, Cola, Solo, appelsinsaft, solbærsaft, isbiter, youghurt, popcorn, tyggis, Munkholm, Munkholm Sommerøl, Tuborg Pils, Lion-is og smågodt. Ting jeg har satt til livs i dag: 08:00: Frokost, brødmat. 11.30: Middag, fiskepudding. 12:00: Dessert, semulegrynspudding. Ca. 14:00: Brus og hermetisk frukt. Ca. 17:00: Muffins, kjøpte boller, sjokolade, brus. Ca. 21:00: Hamburger, pølse m/brød, litt kotelett, brus, salat. Ca. 22:00: Boller og brus. Fra 18-23: Haribo Stjernemix. Jeg er mildt sagt mett. EDIT: glemte og si at eg er sånn dysletiker , men det vansklige ordet kan eg stave lert meg det ja Sikker på at du har lært det? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 faen mye du spiser a svamp. er du fet? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) [01:14:31] <******> ikkje nå igjen!!!!! rrrrrrrr, nå er jeg lei disse flaggermusene på romme mitt...faaaen da!! .. Damn [01:15:49] <******> hehe, de biter som noen kattunger , men er en del itrriterende å få den inn på rommet mitt..raserer jo hele romme mitt.. DobbelDamn Endret 8. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Skål FtZ-! skål ja , åpnet nettop en tuborg trur eg må start mirc for og se om det er noen på #hw.no er jo lenge siden eg var innom , har ikke giddet og lagt mirc i auto starten på datan og da blir det ikke til at eg gidder og starte det heller Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg spiller litt San Andreas, tror jeg... GL HF! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 er btw ful da er vi nesten 2 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 er btw ful da er vi nesten 2 Men du har ikke prestert å poste 3 innlegg på rad foreløpig, så det tyder på at selvbeherskelsen er nogenlunde grei foreløpig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 jeg var akurat på fest Hjemme så tidlig? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 og dama har rømt tel sengs , men men sitter her før det Røm du og. Har hun og drukket litt, kan det bli en fin kveld! EDIT: Wow, en nydelig serie innlegg fra Serqevx Kan ikke de som er fulle holde seg borte fra forumet? Ny regel i retningslinjene? nei hun har sitti nede og sett på tv, og det er den tiden i mnd så der blir det ikke noe koffer skal vi fulle holde oss borte , eg sitter jo med forumet og drikker ja eg vet er lowlife , men kom meg ikke ut i dag , får ta i gjenn i morra , bare vent og se da kommer det sikklig fulle poster og når eg er sikklig full så ser eg ikke nåla forran meg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 jeg var akurat på fest Hjemme så tidlig? samme sier jeg , hvem rømmer hjemm så tilig ? ? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 faen mye du spiser a svamp. er du fet? Nei, bare du trener kan du spise uten å bli tjukk *holde opp plakat av orienteringsløpere for å reklamere* Gleder meg til dere to fyllepostere våkner opp med gruvearbeidere i hodet i morgen, og leser de middelmådige postene deres Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 altså. far min insiternte på å hente ikvell. siden det var 20 minutter unna hjemme.....ble mye iut axi TAXI!!! mener eg.........så han henta oss, praktisk og billig:D:DD:D:D:D: :D:D ikk sant!! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 faen mye du spiser a svamp. er du fet? Nei, bare du trener kan du spise uten å bli tjukk *holde opp plakat av orienteringsløpere for å reklamere* Gleder meg til dere to fyllepostere våkner opp med gruvearbeidere i hodet i morgen, og leser de middelmådige postene deres jada jada , btw eg finner ikke posten du quoter , hvor er den ???? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 og han vile hente tidlig Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) praktisk og billig:D:DD:D:D:D: :D:D ikk sant!! trygt kjapt og billig , kivi kivi EDIT : 17 stykker leser fyllar røvlet midt Endret 8. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Ta bena fatt! Ikke noe er som litt fyllegåing. Selv spaserer jeg ofte mange kilometer i beruset tilstand. Jeg synes det er gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg