Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 I følge ei i klassen er jeg blitt satanist igjen! (...) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 I følge ei i klassen er jeg blitt satanist igjen! :!: Guud som jeg elsker henne. Ohh, you gothergirl! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 I følge ei i klassen er jeg blitt satanist igjen! (...) Hver gang jeg går i mørke klær kommer hun og noen av de andre rosaene bort og sier at jeg er satanist! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 I følge ei i klassen er jeg blitt satanist igjen! :!: Guud som jeg elsker henne. Ohh, you gothergirl! Goth og ulovelige ting for teh win!(nei Ueland, det var ikke en oppfordring ) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 I følge ei i klassen er jeg blitt satanist igjen! (...) Hver gang jeg går i mørke klær kommer hun og noen av de andre rosaene bort og sier at jeg er satanist! Ohhh, you gothergirl. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 I følge ei i klassen er jeg blitt satanist igjen! :!: Guud som jeg elsker henne. Ha, ha! Ironisk! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 I følge ei i klassen er jeg blitt satanist igjen! (...) Hver gang jeg går i mørke klær kommer hun og noen av de andre rosaene bort og sier at jeg er satanist! Søstra mi led under et sånn goth / satanist-stempel en stund. Men så gikk hun med nagler og greier også da. Glad hun er over det stadiet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 ingen som vil replye huset mitt :\ er så kjedelig. bilde av nabokatten og greier Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 I følge ei i klassen er jeg blitt satanist igjen! (...) Hver gang jeg går i mørke klær kommer hun og noen av de andre rosaene bort og sier at jeg er satanist! Søstra mi led under et sånn goth / satanist-stempel en stund. Men så gikk hun med nagler og greier også da. Glad hun er over det stadiet. Å gammal var hu? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Hmm. Tror hun begynte i 13-14 års alderen, og ga seg når hun var 15. Går med mørke klær ennå, men hun har lagt fra seg naglearmbåndet. Endret 8. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 I følge ei i klassen er jeg blitt satanist igjen! (...) Hver gang jeg går i mørke klær kommer hun og noen av de andre rosaene bort og sier at jeg er satanist! så er personer som ikke fatter hvordan veden fungerer er jeg er tårlig full nå , og det etter bare 1 pils , tror jeg skal ned og henter litt tyrker i stua Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Søstra mi led under et sånn goth / satanist-stempel en stund. Men så gikk hun med nagler og greier også da. Glad hun er over det stadiet. Tror ikke på stadier eller faser. Eneste grunn til at folk som henne gir seg med nagler o.l. er jo fordi folk som deg gjør det altfor vansklig...til hun ikke lenger orker å være seg selv...men for aaaall del Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 ingen som vil replye huset mitt :\ er så kjedelig. bilde av nabokatten og greier så på di bildene som du la ut i husbilde tåden , så greit ut , men det var ikke helt greit og se hva som var ditt hus , tror jeg btw skulle si noe genialt men det ble borte ?? kommer sikkert tilbaker etter at eg har tømt blære mi og hentet mere øl , men nå er det over på tuborg Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 så er personer som ikke fatter hvordan veden fungerer 10hi. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Tror ikke på stadier eller faser. Eneste grunn til at folk som henne gir seg med nagler o.l. er jo fordi folk som deg gjør det altfor vansklig...til hun ikke lenger orker å være seg selv...men for aaaall del Tja. Tviler litt på det. Hun har en stor vennegjeng som blant annet bruker nagler. Det var nok heller det at hun hadde en periode der hun følte for å demonstrere, blant annet overfor pappa. Hun går jo ikke i "vanlige" klær nå heller. Knestrømper og leggvarmere i Oslo i dag, selv om det var 30 grader. Endret 8. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 ingen som vil replye huset mitt :\ er så kjedelig. bilde av nabokatten og greier så på di bildene som du la ut i husbilde tåden , så greit ut , men det var ikke helt greit og se hva som var ditt hus , tror jeg btw skulle si noe genialt men det ble borte ?? kommer sikkert tilbaker etter at eg har tømt blære mi og hentet mere øl , men nå er det over på tuborg det er det grønne måtte få med med meg litt av hagen også syntes jeg. pluss nabokatten og frosken <3 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) så er personer som ikke fatter hvordan veden fungerer 10hi. jada og verre kommer det til og bli , jeg er overtrøtt og små full EDIT: glemte og si at eg er sånn dysletiker , men det vansklige ordet kan eg stave lert meg det ja btw : dere må skrive mere så eg har noe og svare på , ellers så blir det kjedlig her !!!! og det kan det ikke bli , for da må eg rømme te xboxen og spelle halo 2 i fylla og dama har rømt tel sengs , men men sitter her før det Endret 8. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 og dama har rømt tel sengs , men men sitter her før det Jeg spiller litt San Andreas, tror jeg... Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 jeg var akurat på fest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg