Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) http://home.no/mareli/IM000040.JPG der ern Edit: grattis med dagen cheezcake Endret 8. juli 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Får kaste meg på grattis med dagen;) har tatt noen pils for deg i kveld Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Er det bare meg, eller har komplett.no begynt med "Lagersalg"? http://www.komplett.no/k/kc.asp?bn=10579&cks=TOP Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Siden det sikkert er noen her som har hatt problemer med signaturene deres, vet dere hvillken moderator jeg skal ta kontakt med? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Bli med på litt aim_maps da! CS1.6 IP: 84.49.16.7:27122 PW: vaje cs er jo old da , er jo halo 2 som gjelder nå for tia EDIT: slurp Rart, for sist jeg sjekket så var CS et av verdens mest populære spill. Dessuten er det ikke alle som har en Xbox. Pluss at jeg synes Halo suger rompe. spill er best på konsoll Bilspill er best på konsoll, andre spill er helt latterlige på konsoll. Går jo ikke an å aim'e med de kontrollene. joda funker mye bedre en og sitte og knote med tastatur og mus . spammer bildet av fine øl enda en gang http://home.no/mareli/IM000040 prøv å husk .JPG neste gang hømm ja det hjelper sikkert Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Siden jeg ikke har fått tatt lappen enda, så tar jeg toget til og fra jobben. Jeg gikk end på stasjoenen kun for å finne ut at 2300-toget ikke kjører i sommerferien. Heldigvis fikk jeg tak i pappa på telefonen og han skal komme og kjøre meg innover. Foreldre <3 Nå sitter jeg på jobb. Gratulerer med dagen, Cheezcake. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 bæsj i quote dah.... *d2* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Siden det sikkert er noen her som har hatt problemer med signaturene deres, vet dere hvillken moderator jeg skal ta kontakt med? samma det , di sender det videre til rett person hvist den du kontaktet ikke kan hjelpe deg , men dette er suport og det driver vi ikke med her OooOOO begynner faktisk og blir full her , etter en 3/4 øl wtf Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Siden jeg ikke har fått tatt lappen enda, så tar jeg toget til og fra jobben. Jeg gikk end på stasjoenen kun for å finne ut at 2300-toget ikke kjører i sommerferien. Heldigvis fikk jeg tak i pappa på telefonen og han skal komme og kjøre meg innover. Foreldre <3 Nå sitter jeg på jobb. Gratulerer med dagen, Cheezcake. jobbe som hva ??? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Bli med på litt aim_maps da! CS1.6 IP: 84.49.16.7:27122 PW: vaje cs er jo old da , er jo halo 2 som gjelder nå for tia EDIT: slurp Rart, for sist jeg sjekket så var CS et av verdens mest populære spill. Dessuten er det ikke alle som har en Xbox. Pluss at jeg synes Halo suger rompe. spill er best på konsoll Bilspill er best på konsoll, andre spill er helt latterlige på konsoll. Går jo ikke an å aim'e med de kontrollene. joda funker mye bedre en og sitte og knote med tastatur og mus . spammer bildet av fine øl enda en gang http://home.no/mareli/IM000040 prøv å husk .JPG neste gang hømm ja det hjelper sikkert Enig! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Var i Stavanger idag, kom i kontakt med en alkoholiker. Han drakk på rød sprit. Må de ikke dekantere det, før det kan drikkes? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 I morgen blir det stranda... Men: Jeg har en FS amilo 7140 (tror jeg det er). En blåtann dongle Samsung d500 Laptop+blåtan+d500=internet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 I morgen blir det stranda... Men: Jeg har en FS amilo 7140 (tror jeg det er). En blåtann dongle Samsung d500 Laptop+blåtan+d500+internet=klad Daniel Edited and improved. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 nå høres det ut som dama skal legge seg , mulig eg må rømme fra datan for og sove jaja kan jo ikke sitte her hele tiden da hvorfår er det så mange som leser her og så få som poster ????? er liksom en fast kjene , men mange som er inne og leser 13 stk akkutat nå , det er populert og lese dritt preik Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 nå høres det ut som dama skal legge seg , mulig eg må rømme fra datan for og sove jaja kan jo ikke sitte her hele tiden da hvorfår er det så mange som leser her og så få som poster ????? er liksom en fast kjene , men mange som er inne og leser 13 stk akkutat nå , det er populert og lese dritt preik Nei. Det er vi som poster så mye interessant ... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 nå høres det ut som dama skal legge seg , mulig eg må rømme fra datan for og sove jaja kan jo ikke sitte her hele tiden da hvorfår er det så mange som leser her og så få som poster ????? er liksom en fast kjene , men mange som er inne og leser 13 stk akkutat nå , det er populert og lese dritt preik Nei. Det er vi som poster så mye interessant ... jepp det skal væra sikkert og vist , eller så har di ikke no liv og fortelle om Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) hvorfår er det så mange som leser her og så få som poster ????? er liksom en fast kjene , men mange som er inne og leser 13 stk akkutat nå , det er populert og lese dritt preik Nei. Det er vi som poster så mye interessant ... jepp det skal væra sikkert og vist , eller så har di ikke no liv og fortelle om Har vi som poster her et liv å fortelle om da? Synes det går i mye tullprat om ingenting jeg. Endret 8. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 http://home.no/mangadbz/Husetmitt/ der bor jeg. og nabokatten som heter rambo eier ^^ kosekatt. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 I følge ei i klassen er jeg blitt satanist igjen! :!: Guud som jeg elsker henne. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 I følge ei i klassen er jeg blitt satanist igjen! :!: Guud som jeg elsker henne. du ser litt sånn goth stil ut på avataren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg