Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sommeren gjør meg yr. :p Klarer ikke sitte i ro og må kose max. Blir lite tid til forumet da. :(

 

Æsj, lurer på om jeg skal legge meg og være uthvilt til jobben eller gå på jobben med røde øyne og pulesveis som jeg så altfor ofte ender opp med å gjøre.

 

I morgen blir det fylla. Sist helg måtte jeg passe på typen siden det tross alt var tyveårsdagen hans. Nå er det min tur til å shake litt. :D

 

Forøvrig var Tusenfryd en hit. Brain Coolers må nok være den nammeste drikken ever. Synd faren min ikke klarer å være en far.. Jaja, ti år til neste gang vi må gjøre noe sammen. ;)

 

*puste ut*

 

Noen som vil sende meg hele playlisten sin over PM? Har ca null musikk her nå.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg bør søke jobb som selger der, og si at jeg er motyviert for å skape bedre kundetrivsel?

God idé, du har sikkert godt av litt "ærlig" arbeid som folk flest.

 

Men ikke regn med 1500,- i timen da :p

skulle likt og sett det , og at han skulle levd på kun di pengene han tjente på den jobben ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor i hampen er busser så jævla varme? Satt 40 minutter på en buss med innetemp. på 34 grader :(

billetten er så billige at bussene må være billigst mulig , dvs ikke aircondisjon eller annen luksus , tenk heller på den stakkars sjåføren som sitter framme i sol steiken hele dagen

 

 

i fjorsommmer hadde jeg faktisk over 40 grader i bussen på jobb , og så kom det en passasjer og spurte om jeg ikke slå på friskluftsanlegget for det var så varmt , akkurat som jeg skulle ha no glede av og sitte og jobbe i 40+ grader

Lenke til kommentar
Kunne vel tatt bilde av huset utenifra vel ? :dontgetit:

Skal jeg oprette en tråd "bilder av huset ditt" ?

må da ikke spørre meg om slikt :dontgetit:

Gennerelt alle, bare lurte på noe interesse for det?

Kunne vel gjort det :hmm: men kan ikke love at det vil så ann. jeg kan isåfall ta bilde av huset mitt, er ingen big deal.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...