Sovietpig Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Noen som vil lage mat til meg? jeg har grandiosa! du kan komme hit og få Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Slipper å kjøle meg ned jeg ^^ Bor på vestlandet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Her er det perfekt temperatur, nydelig solnedgang og naboen som spiller trekkspill. Kooooselig Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Noen som vil lage mat til meg? jeg har grandiosa! du kan komme hit og få Grandiosa taco? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Black Debbath for teh win! Politisk ukorrekt og useriøs rock på det beste. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Rocken til Black Debbath er jo så seriøs som den kan bli hihi Men ja, genial gruppe. Now playing: Black Debbath - Vi må redde geirfuglen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Sitter å kjøler meg ned med en kald lett øl...nam Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Sitter å kjøler meg ned med en kald lett øl...nam Da er vi to. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Rocken til Black Debbath er jo så seriøs som den kan bli hihi Men ja, genial gruppe. Now playing: Black Debbath - Vi må redde geirfuglen Np: Black Debbath - Traditional Food. Fytte faen. Så bra! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Pluss jeg hører på Ricochets - Slo-Mo Suicide Livet er faktisk godt Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Da er vi tre. Bare at det er Tuborg på meg da. edit: litt sen ja. Jeg er BTW blitt hektet på en techno-sang: Baracuda - Ass up. IIK! Endret 8. juli 2005 av flodhest Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Pluss jeg hører på Ricochets - Slo-Mo SuicideLivet er faktisk godt Livet er også sånn halveis bra her og. For en gangs skyld. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Noen som vil lage mat til meg? jeg har grandiosa! du kan komme hit og få Grandiosa taco? æsj vanlig her Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Pluss jeg hører på Ricochets - Slo-Mo SuicideLivet er faktisk godt Livet er også sånn halveis bra her og. For en gangs skyld. Her er livet herlig atm. ferie og Guild wars. Eneste minus er at døgnet er snudd Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Da står jeg over! Her må jeg si meg enig med Tonio. - Selvom det er litt gay. Endret 8. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Tonio: Lagt om stilen litt? Put your ass in the air, put your ass up in the air, put your ass in the air, move around like you don't caaaaare Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Tonio: Lagt om stilen litt? Nei? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Pluss jeg hører på Ricochets - Slo-Mo SuicideLivet er faktisk godt Livet er også sånn halveis bra her og. For en gangs skyld. Her er livet herlig atm. ferie og Guild wars. Eneste minus er at døgnet er snudd Helt enig, ferie og Guild Wars. Jeg kan ikke/vil ikke snu døgnet, fordi jeg har jobb. Det er bra, jeg liker å hå nogenlunde normale sovetider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg