Loeve Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 *host*finndegetstedingenkanhørealarmen*host* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 ahhhh glemte å kjøpe nudler *Stikke over igjen* Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Æsj, jeg er sulten men snekker og rørlegger har tatt over kjøkkenet for en stund i dag Edit: Arg, nå har de visst tatt vannet og Edit2: *Nynne på Indiana Jones themet* Mission complete ostesmørbrød cuming up. Er microbølger farlig for Pc'n tror dere? Endret 10. mai 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Ikke spis dem opp da! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Ikke spis dem opp da! Hvis dere virkelig ikke har noe mer å si en det så kan dere la være. Endret 10. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Oi! Et nytt SO! Her på forumet gjelder det å følge med. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Det går fort i svingene ja! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har "Sitte her og glane inn i dataskjermen til jeg gidder å finne noe bedre å gjøre" Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Gratulerer, Dr.X! Blir mye Anette_-transport nå da. Fra butikk til butikk *løpe til matematikk* heheh yess... Er forresten enig med Fredrik og Thea i at det er bedre med litt lengre og informative innlegg Blir mer koselig, det er en grunn til at jeg alltid kikker gjennom de sidene jeg har gått glipp av for å se etter innlegg fra henne. Alltid noe spennende som skjer i det livet og alltid bra innlegg. Jaja, jeg har bed.øk. time nå da gleder meg til jeg er ferdig og skal møte typen på togstasjonen. Må være kjipt å ta tog og buss når man endelig har lappen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Sitter her og poster for harde livet med venstrehånden. Jeg skriver faktisk så raskt at prøver på pc o.l. faktisk ikke blir et problem. Hah, flere år foran pc'n has finally paid off. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Jaja, jeg har bed.øk. time nå da gleder meg til jeg er ferdig og skal møte typen på togstasjonen. Må være kjipt å ta tog og buss når man endelig har lappen.. Han blir vel å pelle seg hjem og låne bil så fort det er mulig. Jeg kjørte mine kilometer første dagen jeg fikk lappen ja wh1te: Hjernen har en utrolig måte å tilpasse seg på Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Deilig å være ferdig med økonomitentamen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Deilig å være ferdig med økonomitentamen. Hva med å legge til hvordan du tror det gikk osv og ikke bare en settning med "deilig å være ferdig med økonomitentamen"? Slike ting har vi gledesutbrudd for... Endret 10. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 b-real: ja det er nok mest anlig det, men foreldra er skilt og faren har bilene i tyskland. Så det er nok ikke mulig. Kunne lånt vår men pappa var ikke sikker på hvordan det går med forsikringa osv.. Ordner seg nok etterhvert Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 b-real: ja det er nok mest anlig det, men foreldra er skilt og faren har bilene i tyskland. Så det er nok ikke mulig. Kunne lånt vår men pappa var ikke sikker på hvordan det går med forsikringa osv.. Ordner seg nok etterhvert Åh, nei da skjønner jeg. Kan fort bli litt mer vanskelig da :-| Bare pass på han du at han ikke setter seg ned å trør gassen i bunn slik som så mange gjør første gangen de setter seg i en bil etter å ha kjørt opp. Jeg gjorde jo selvsagt ikke noe slikt jeg Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Deilig å være ferdig med økonomitentamen. Hva med å legge til hvordan du tror det gikk osv og ikke bare en settning med "deilig å være ferdig med økonomitentamen"? Tror jeg får 5 eller 6. Nå er det kun Engelsk på torsdag igjen. Så nå kan jeg slappe av og nyte innspurten til sommerferien.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Hvorfor kan dere ikke bare la 3`ern gå videre ? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg er så lei av å redigere at jeg spyr snart. Ferdig med et i dag da Drev med nr 2 nå, men alt fløt i hverandre, så må gjøre det på nytt, og da merke alt hver for seg.. Men den helvetes layer mask i PS funker jo ikke slik den skal. Får ikke merket flere lag samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg