nr.4 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg bor heldigvis i en perfekt temperert kjeller. Herlig. Nyter det samme her. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 kanskje du har allergi? Har tenkt på det, men det er ikke rødt eller noe heller. Bare..opphovna liksom. Har tenkt på om det kanskje er noe som har stukket meg, eller en kvise eller noe. Men da må det da være på innsiden, for på utsida ser jeg ikke noe. Merkelig Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Klatretuuur! Alle elsker klatretur! var det gøy på toppen? Marsvinet mitt sitter ned med foreldrene og later seg.....nå er det snart på tide med 2 mila Var Billy som skulle klatre ... Marsvin er tøffe! Vårt sitter og ser kul ut hele dagen. Det slår ikke fuglene, makan til gærninger. En lettere tilbakestående og sky undulat + en litt smågal conure = action haha vårt er en desidert latsabb sitter i huset, er kun ute og henger når det er mattid sjarmtrolle r hun da:) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 *fyller i svømmebassenget ute* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 *fyller i svømmebassenget ute* can i come ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 *fyller i svømmebassenget ute* can i come ? Poolparty hos EvoZ. Alle er invitert! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 *fyller i svømmebassenget ute* can i come ? Poolparty hos EvoZ. Alle er invitert! :!: Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Vi kommer ! Regner med han spanderer tønne også ^^, Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hadde både fugler og fisker her før. Men disse kattene her er akrobatiske gitt. End of story. Katter er frakkest. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Gir bængen i jobben. Stikker og trener! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 *fyller i svømmebassenget ute* can i come ? Poolparty hos EvoZ. Alle er invitert! Yeey, det vil jeg,! men men, driver å fikser taket nå! Stress, mye arbeid og stress, men det må gjørest... Så, jeg må stå litt tidelig opp i morgen, for å så jobbe, og etter det så skal jeg bade!! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 *fyller i svømmebassenget ute* can i come ? Poolparty hos EvoZ. Alle er invitert! Litt smålangt til Sandnes da, så jeg må nok stå over for denne gang Have fun Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hmm, jeg bor ikke såå langt vekke fra sandnes, men langt nok til at jeg ikke kommer, gidder ikke kjøre 5-6 timer med bil/buss for et poolparty ass Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 snart side 900 Ja, det går unna her gitt. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hm. Hvis jeg retter bordviften mot et glass med brus kjenner jeg boblene treffe armen min. Hm. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 snart side 900 Skal vi starte med det tullet igjen? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Neida. bare så at det var veldig mange sider her. hmm. er ikke like varmt her som før i dag XD Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Noen som har et privatfly og mulighet til å fly meg til EvoZ? Jeg vil på poolparty Er lei av saltvann Forsåvidt er det ikke langt igjen til side 900 Edit: Herr Brun Endret 8. juli 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg