hylo Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg har fått hund nå!! Den er så utrooolig fin... Bilder kommer senere. Ville ikke du ha fugl? Eg har undulat. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg også, tre stykker. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg også, tre stykker. Undulater er koselige dyr. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Og katter er enda bedre, synd våres er bortskjemt. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg har fått hund nå!! Den er så utrooolig fin... Bilder kommer senere. Ville ikke du ha fugl? Eg har undulat. jeg og de ruler Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Yey, bildet mitt! Dagens MMS Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4473126 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Takker! Skulle hilse fra den og si at du er søt du også. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Joda, glimter til noen ganger.. Til tider er det bedre med hund enn katt. Slik som nå, kattungen min sitter i toppen av et tre med en svær hannkatt ventende på et stygt fall.. Blir nok en lang kveld. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Kan du ikke jage bort hannkatta? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg liker ikke katter, jeg digger hunder da Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Ja, hunden var søt @kd! liker hunder jeg Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Kan du ikke jage bort hannkatta? Det er over hos naboen, og jeg synes ikke det er så hast at jeg trosser gjerdet hans. Uansett, hannkatt borte, kattunge i tretoppen. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) *Aaaargh* 5 gangen eg ser førskolepurk dårlig story, men Arnold e da man ! more muscles than brain, gotta love that Mmm coke n' chips, jummy... *slette spam mail* blir ikke kvitt dritet minst 25 grader i dag..yey! en haug med morsomme skiller allerede Edit: oia..ble litt mye smileyer Endret 8. juli 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Klatretuuur! Alle elsker klatretur! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Ble ikke noe klatretur på meg, den akte seg fint ned selv. Katt inne, alle er fornøyd. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Klatretuuur! Alle elsker klatretur! var det gøy på toppen? Marsvinet mitt sitter ned med foreldrene og later seg.....nå er det snart på tide med 2 mila Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Klatretuuur! Alle elsker klatretur! var det gøy på toppen? Marsvinet mitt sitter ned med foreldrene og later seg.....nå er det snart på tide med 2 mila Var Billy som skulle klatre ... Marsvin er tøffe! Vårt sitter og ser kul ut hele dagen. Det slår ikke fuglene, makan til gærninger. En lettere tilbakestående og sky undulat + en litt smågal conure = action Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Er noe rart med øyelokket på mitt venstre øye. Er opphovna. Litt bedre nå enn det var i dag "tidlig" though... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg