Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Postet akkurat dette i motetråden, hører vel hjemme her...: !Vært hos "Datakjeden" to ganger. Begge gangene tør de knapt si hei til meg... De svarer meg ikke når jeg snakker til dem, bare gjør som jeg sier... Blir litt oppgitt... Men så ser jeg på kvitteringen fra i går... "Ole Ronni" har ekspedert deg... Skjønner du ser litt i disken med et sånt navn..." Rosa pannebånd? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 har begge vinduene oppe, og vifta på fullt her glad jeg fikk vifte til bursdag av bruttern i fjor. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Postet akkurat dette i motetråden, hører vel hjemme her...: !Vært hos "Datakjeden" to ganger. Begge gangene tør de knapt si hei til meg... De svarer meg ikke når jeg snakker til dem, bare gjør som jeg sier... Blir litt oppgitt... Men så ser jeg på kvitteringen fra i går... "Ole Ronni" har ekspedert deg... Skjønner du ser litt i disken med et sånt navn..." Rosa pannebånd? Rosa pique, sideskill. Pose fra Estetique. Hvit linbukse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Postet akkurat dette i motetråden, hører vel hjemme her...: !Vært hos "Datakjeden" to ganger. Begge gangene tør de knapt si hei til meg... De svarer meg ikke når jeg snakker til dem, bare gjør som jeg sier... Blir litt oppgitt... Men så ser jeg på kvitteringen fra i går... "Ole Ronni" har ekspedert deg... Skjønner du ser litt i disken med et sånt navn..." Rosa pannebånd? Rosa pique, sideskill. Pose fra Estetique. Hvit linbukse Sko? Har vanskelig for å finne sko som passer til lin. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Hvor lang tid bruker netshop vanligvis på å få sendt ut en pakke og få sendt den til Hønefoss? Kan jeg vente meg pakken på mandag? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) !Vært hos "Datakjeden" to ganger. Begge gangene tør de knapt si hei til meg... De svarer meg ikke når jeg snakker til dem, bare gjør som jeg sier... Blir litt oppgitt... Men så ser jeg på kvitteringen fra i går... "Ole Ronni" har ekspedert deg... Skjønner du ser litt i disken med et sånt navn..." I Møllergata, ikke sant? Jeg liker ikke den butikken så godt fordi det alltid er kø. Dette påvirker jo også de ansatte siden det blir veldig "samlebånd", ikke noe tid til koseprat med kunder. Omsetningsmessig bør det jo gå bra dog. Men jeg liker altså bedre de litt avsidesliggende datasjappene, med skikkelig hardcore entusiaster bak disken. Som tar seg tid til en prat om (om kunden også setter pris på denslags) Endret 8. juli 2005 av Langbein Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Hvite lacoste sneakers. Passer ikke veldig, og var ikke noe gode. Hadde deponert på dem. Den i møllergaten ja. Ikke vært veldig kø når jeg har vært der. Men han jeg snakket med fikk jeg liksom ikke til å si noen ting. "vær så god neste" tror jeg faktisk var det ENESTE han sa... Jeg bare ja, da blir det 520, stemmer det? og han bare peker på skjermen. Kanskje jeg bør søke jobb som selger der, og si at jeg er motyviert for å skape bedre kundetrivsel? Endret 8. juli 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Kanskje jeg bør søke jobb som selger der, og si at jeg er motyviert for å skape bedre kundetrivsel? God idé, du har sikkert godt av litt "ærlig" arbeid som folk flest. Men ikke regn med 1500,- i timen da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Hvor lang tid bruker netshop vanligvis på å få sendt ut en pakke og få sendt den til Hønefoss? Kan jeg vente meg pakken på mandag? er ikke sikker, men mulig du får den på mandag. kommer ann på om de jobber så mye i helgene med utlevering. jeg kan ikke sånt Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Hvite lacoste sneakers. Passer ikke veldig, og var ikke noe gode. Hadde deponert på dem. Den i møllergaten ja. Ikke vært veldig kø når jeg har vært der. Men han jeg snakket med fikk jeg liksom ikke til å si noen ting. "vær så god neste" tror jeg faktisk var det ENESTE han sa... Jeg bare ja, da blir det 520, stemmer det? og han bare peker på skjermen. Kanskje jeg bør søke jobb som selger der, og si at jeg er motyviert for å skape bedre kundetrivsel? hadde nesten sett frem til å ha deg som kundebehandler. Bare ikke søk jobb som mobilselger, da blir jeg mest sansynligvis ditt verste mareritt (ikke pga at jeg er frekk osv, faktisk veldig blid og grei, men er meget ulønnsom i lengden) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Usj. Da går jeg ut med Aftenposten. Blargh, så varmt det er. aftenposten is teh sucky jobb Neida, helt greit. Men denne uka har det vært litt for varmt. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Hvor lang tid bruker netshop vanligvis på å få sendt ut en pakke og få sendt den til Hønefoss? Kan jeg vente meg pakken på mandag? er ikke sikker, men mulig du får den på mandag. kommer ann på om de jobber så mye i helgene med utlevering. jeg kan ikke sånt Og jeg har ike bestilt fra netshop før! Bare komplett og mpx. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Hvite lacoste sneakers. Passer ikke veldig, og var ikke noe gode. Hadde deponert på dem. Den i møllergaten ja. Ikke vært veldig kø når jeg har vært der. Men han jeg snakket med fikk jeg liksom ikke til å si noen ting. "vær så god neste" tror jeg faktisk var det ENESTE han sa... Jeg bare ja, da blir det 520, stemmer det? og han bare peker på skjermen. Kanskje jeg bør søke jobb som selger der, og si at jeg er motyviert for å skape bedre kundetrivsel? hadde nesten sett frem til å ha deg som kundebehandler. Bare ikke søk jobb som mobilselger, da blir jeg mest sansynligvis ditt verste mareritt (ikke pga at jeg er frekk osv, faktisk veldig blid og grei, men er meget ulønnsom i lengden) Finn en stilling eller karriere-avdelingen til Datakjeden til meg, så skal jeg skrive en mail. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg skal på Tusenfryd i morgen! Jeg skjønner meg ikke på dere som synes Tusenfryd er for lite, jeg elsker å ta alle tingene mange ganger jeg. Faen, jeg hater den karusellen med alle stolene som henger i kabler under den digre "Ufoen". Føles som om du skal til å dette av eller at kabelen ryker så alle sier "oi, han fløy gitt!" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg skal på Tusenfryd i morgen! Jeg skjønner meg ikke på dere som synes Tusenfryd er for lite, jeg elsker å ta alle tingene mange ganger jeg. Faen, jeg hater den karusellen med alle stolene som henger i kabler under den digre "Ufoen". Føles som om du skal til å dette av eller at kabelen ryker så alle sier "oi, han fløy gitt!" :!: den er fet. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Er det noen andre som har lagt merke til at Grand Turismo på Gameboy Advance Blir forkortet til "GTA" Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Er det noen andre som har lagt merke til at Grand Turismo på Gameboy Advance Blir forkortet til "GTA" Gran Turismo til gameboy? Pfft Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Ahhhhh.... Jeg dauer av varme! Samme her. Nå skal jeg legge meg ned i sofaen, legge et vått håndkle over magen, drikke iskald Cola og se på The Hills Have Eyes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg bor heldigvis i en perfekt temperert kjeller. Herlig. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Hvorfor i hampen er busser så jævla varme? Satt 40 minutter på en buss med innetemp. på 34 grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg