Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Postet akkurat dette i motetråden, hører vel hjemme her...:

!Vært hos "Datakjeden" to ganger. Begge gangene tør de knapt si hei til meg... De svarer meg ikke når jeg snakker til dem, bare gjør som jeg sier... Blir litt oppgitt... Men så ser jeg på kvitteringen fra i går... "Ole Ronni" har ekspedert deg... Skjønner du ser litt i disken med et sånt navn..."

Rosa pannebånd? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

!Vært hos "Datakjeden" to ganger. Begge gangene tør de knapt si hei til meg... De svarer meg ikke når jeg snakker til dem, bare gjør som jeg sier... Blir litt oppgitt... Men så ser jeg på kvitteringen fra i går... "Ole Ronni" har ekspedert deg... Skjønner du ser litt i disken med et sånt navn..."

Rosa pique, sideskill. Pose fra Estetique. Hvit linbukse

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Rosa pique, sideskill. Pose fra Estetique. Hvit linbukse

Sko? Har vanskelig for å finne sko som passer til lin.

Lenke til kommentar

I Møllergata, ikke sant? Jeg liker ikke den butikken så godt fordi det alltid er kø. Dette påvirker jo også de ansatte siden det blir veldig "samlebånd", ikke noe tid til koseprat med kunder. Omsetningsmessig bør det jo gå bra dog.

Men jeg liker altså bedre de litt avsidesliggende datasjappene, med skikkelig hardcore entusiaster bak disken. Som tar seg tid til en prat om (om kunden også setter pris på denslags) :)

Endret av Langbein
Lenke til kommentar

Hvite lacoste sneakers. Passer ikke veldig, og var ikke noe gode. Hadde deponert på dem.

Den i møllergaten ja. Ikke vært veldig kø når jeg har vært der. Men han jeg snakket med fikk jeg liksom ikke til å si noen ting. "vær så god neste" tror jeg faktisk var det ENESTE han sa... Jeg bare ja, da blir det 520, stemmer det? og han bare peker på skjermen. Kanskje jeg bør søke jobb som selger der, og si at jeg er motyviert for å skape bedre kundetrivsel?

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Hvite lacoste sneakers. Passer ikke veldig, og var ikke noe gode. Hadde deponert på dem.

Den i møllergaten ja. Ikke vært veldig kø når jeg har vært der. Men han jeg snakket med fikk jeg liksom ikke til å si noen ting. "vær så god neste" tror jeg faktisk var det ENESTE han sa... Jeg bare ja, da blir det 520, stemmer det? og han bare peker på skjermen. Kanskje jeg bør søke jobb som selger der, og si at jeg er motyviert for å skape bedre kundetrivsel?

hadde nesten sett frem til å ha deg som kundebehandler.

Bare ikke søk jobb som mobilselger, da blir jeg mest sansynligvis ditt verste mareritt (ikke pga at jeg er frekk osv, faktisk veldig blid og grei, men er meget ulønnsom i lengden)

Lenke til kommentar
Hvor lang tid bruker netshop vanligvis på å få sendt ut en pakke og få sendt den til Hønefoss? Kan jeg vente meg pakken på mandag?

er ikke sikker, men mulig du får den på mandag. kommer ann på om de jobber så mye i helgene med utlevering. jeg kan ikke sånt :p

Og jeg har ike bestilt fra netshop før! :hm: Bare komplett og mpx.

Lenke til kommentar

hadde nesten sett frem til å ha deg som kundebehandler.

Bare ikke søk jobb som mobilselger, da blir jeg mest sansynligvis ditt verste mareritt (ikke pga at jeg er frekk osv, faktisk veldig blid og grei, men er meget ulønnsom i lengden)

Finn en stilling eller karriere-avdelingen til Datakjeden til meg, så skal jeg skrive en mail. ;)

Lenke til kommentar
Jeg skal på Tusenfryd i morgen! :w00t: Jeg skjønner meg ikke på dere som synes Tusenfryd er for lite, jeg elsker å ta alle tingene mange ganger jeg. :p

Faen, jeg hater den karusellen med alle stolene som henger i kabler under den digre "Ufoen". Føles som om du skal til å dette av eller at kabelen ryker så alle sier "oi, han fløy gitt!"

Lenke til kommentar
Jeg skal på Tusenfryd i morgen!  :w00t: Jeg skjønner meg ikke på dere som synes Tusenfryd er for lite, jeg elsker å ta alle tingene mange ganger jeg.  :p

Faen, jeg hater den karusellen med alle stolene som henger i kabler under den digre "Ufoen". Føles som om du skal til å dette av eller at kabelen ryker så alle sier "oi, han fløy gitt!"

:!: den er fet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...