Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vanngevær, baller, trampoline, basseng. Hva vet jeg.

trampoline :D det er også litt morro moen ganger, men ikke når det er så varmt som nå :yes:

Det må jeg prøve. Men nå skal jeg en liten tur ned til Randsfjorden å kjøle meg ned litt :)

 

Der et 30 grader i skyggen her nå :O

Var på stranda nettop jeg.

Du burde seriøst prøve det med vannspreder :!:

Hvor stor trampoline har dere?

Hakke peiling, tror den er 4m. i diameter

Lenke til kommentar
en spade er en spade

WTF?

 

Den tok jeg ikke :hmm:

en skjorte er en skjorte og sånn er det.

Og en bil er en bil, en datamaskin er en datamaskin, en leilighet er en leilighet.

 

Ting kan virke veldig like for utenforstående, men det er faktisk stor forskjell på enkelte skjorter.

Lenke til kommentar

jo plz

 

Har du virkelig interesse av å se bilder fra huset hans?

uff. Ville ikke tatt i det huset om jeg hadde fått en million :D

For en million er det mye rart jeg kunne gjort, inkludert å ta på huset til JoachimR.

 

Bor alt for langt fra vannet, så det er slitsomt å bade. Det liker jeg jeg ikke i denne varmen.

Lenke til kommentar
en spade er en spade

WTF?

 

Den tok jeg ikke :hmm:

en skjorte er en skjorte og sånn er det.

Og en bil er en bil, en datamaskin er en datamaskin, en leilighet er en leilighet.

 

Ting kan virke veldig like for utenforstående, men det er faktisk stor forskjell på enkelte skjorter.

du har jo t skjorter og vanlige skjorter og lastebiler og personbiler også

Lenke til kommentar

jo plz

 

Har du virkelig interesse av å se bilder fra huset hans?

uff. Ville ikke tatt i det huset om jeg hadde fått en million :D

For en million er det mye rart jeg kunne gjort, inkludert å ta på huset til JoachimR.

 

Bor alt for langt fra vannet, så det er slitsomt å bade. Det liker jeg jeg ikke i denne varmen.

Leit :p

 

Trenger bare 5 min sykling jeg, og da kan jeg plukke opp

5 kompiser som bor langs ruta.

(den jeg sykler når der tar 5 min)

Lenke til kommentar
Uansett, Daniel(sn): Skal du drive på med kunder og sånt? Kunne kommet bort en tur for å plagd deg litt.=P

Ja, jeg holder på med kunder ol. Men kommer du, så gjemmer jeg meg i skjelleren...

 

 

For da skal du vell bare være viren "kunde" :p

Nehei!

 

Men er dette din siste dag eller har du en (to?) uke® til? Og er det i den mobilgreia i Hønengata?

Japp, den mobilgreia i hønegata... Og jeg har en uke igjen. Så skal jeg til kebenhavn:D

Lenke til kommentar

Postet akkurat dette i motetråden, hører vel hjemme her...:

 

!Vært hos "Datakjeden" to ganger. Begge gangene tør de knapt si hei til meg... De svarer meg ikke når jeg snakker til dem, bare gjør som jeg sier... Blir litt oppgitt... Men så ser jeg på kvitteringen fra i går... "Ole Ronni" har ekspedert deg... Skjønner du ser litt i disken med et sånt navn..."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...