Share the pain Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 nå overreagerer du litt syns jeg JoachimR Mhm. Han må da selv få velge hva han vil bruke. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Veldig viktig å få med at det var en fattig familie sikkert.. For da blir han jo automatisk glad i en rosa piquet med en hæst på ja. Vil anta det Endret 8. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Skjorte, ikke pique Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 og hva mener du med "fattig familie" ? om det er det jeg trur du mener, så ville du sikkert kalt vår familie for fattig. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 en spade er en spade Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 og hva mener du med "fattig familie" ? om det er det jeg trur du mener, så ville du sikkert kalt vår familie for fattig. Nei. Moren (mammas søster) har ikke fast jobb, men innkalles som vikar på skoler når det er nødvendig. Hun er skilt, var gift med en kineser som går på dagpenger... Barna er altså mulatter også. Han kan glemme å få skjorte med hest på av moren sin liksom. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Utakknemlig unge. Selv om han ikke liker skjorta så kan han i hvert fall vise -litt- takknemlighet for et klesplagg til litt under tusenlappen. Jeg hadde falt om hadde jeg hatt en så grei tante Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 For å si det sånn, han gikk med hawaiiskjorte i konfirmasjonen min. "Det er den eneste skjorten han har", sa tanten min, og etter det har mamma kjøpt masse fine skjorter til ham. Men det er takken. Moren har ikke råd til å ta ham på ferie heller... Han skal vist komme noen dager til mamma og søsteren min her hjemme... Og da skal han visst sove på mitt rom, "det er bedre at han ser hvordan et skikkelig gutterom skal se ut Joachim, enn at pappa må rydde bort alle papirene fra kontoret! (Vi har kombinert gjesterom og kontor, en glassvegg og en halv vegg, merkelig form på rommet... (Og møterom i samme rom...) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 han virka litt utakknemlig ja. JoachimR: kan du ta noen bilder av huset ditt? det høres staslig ut. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) For å si det sånn, han gikk med hawaiiskjorte i konfirmasjonen min. "Det er den eneste skjorten han har", sa tanten min, og etter det har mamma kjøpt masse fine skjorter til ham. Men det er takken. Moren har ikke råd til å ta ham på ferie heller... Han skal vist komme noen dager til mamma og søsteren min her hjemme... Og da skal han visst sove på mitt rom, "det er bedre at han ser hvordan et skikkelig gutterom skal se ut Joachim, enn at pappa må rydde bort alle papirene fra kontoret! (Vi har kombinert gjesterom og kontor, en glassvegg og en halv vegg, merkelig form på rommet... (Og møterom i samme rom...) Hørtes litt snobbete ut Du må jo ta bilder av huset ditt! EDIT: Alså, et gutterom skal være rotete som fy! Endret 8. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 JoachimR: kan du ta noen bilder av huset ditt? det høres staslig ut. gjør det:) jeg har faktisk våget meg ut og kjøpt cola jeg er kul Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 jeg er kul Fordi du kjøper en cola? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Søster (som kommer hjem i morgen etter "frivillig tvangsferie i Tyskland" (Betingelse for å slippe nynorsk)) har digitalkameraet mitt. Rommet mitt er ryddig og organisert. Men tror kanskje ikke jeg skal legge ut noe på nettet akkurat... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 hvorfor? kan vel ta bilde i morra ? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Søster (som kommer hjem i morgen etter "frivillig tvangsferie i Tyskland" (Betingelse for å slippe nynorsk)) har digitalkameraet mitt. Rommet mitt er ryddig og organisert. Men tror kanskje ikke jeg skal legge ut noe på nettet akkurat... jo plz ja jeg er kul fordi jeg kjøper cola Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) en spade er en spade WTF? Den tok jeg ikke Endret 8. juli 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Vanngevær, baller, trampoline, basseng. Hva vet jeg. trampoline det er også litt morro moen ganger, men ikke når det er så varmt som nå Sett vannspreder under. Blir fin bounce da Det må jeg prøve. Men nå skal jeg en liten tur ned til Randsfjorden å kjøle meg ned litt Der et 30 grader i skyggen her nå :O Endret 8. juli 2005 av danielsn Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Vanngevær, baller, trampoline, basseng. Hva vet jeg. trampoline det er også litt morro moen ganger, men ikke når det er så varmt som nå Det må jeg prøve. Men nå skal jeg en liten tur ned til Randsfjorden å kjøle meg ned litt Der et 30 grader i skyggen her nå :O Var på stranda nettop jeg. Du burde seriøst prøve det med vannspreder :!: Hvor stor trampoline har dere? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 en spade er en spade WTF? Den tok jeg ikke en skjorte er en skjorte og sånn er det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 har vært 30 grader i skyggen i 4 dager her nå :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg