Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 err. kom nettopp på at jeg har en home.no account ^^ lastern opp der nå danielsn Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Nei, men jeg har vært i alle verdensdeler bortsett fra Australia. vært innom Kroatia`? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 err. kom nettopp på at jeg har en home.no account ^^ lastern opp der nå danielsn noen andre som har på seg tg-armbondet enda... Det har jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Siden detta ikke kvalifiserer seg til å være en ordentlig film, så trur jeg ikke det gjør noe om jeg legger den ut her eller? tok med digitalkameraet mitt, så det er ikke mye til kvalitet, og det er ikke lyd til. www.home.no/mangadbz/TGfilm.mpg EDIT: TG armbåndet reiv jeg av meg så fort jeg var innafor døra hjemme. liker ikke å ha ting på armene >< Endret 8. juli 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 TG er bare mas. Å ta livet med ro på stranden på Korfu med en diger paraplydrink er langt bedre. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Nei, men jeg har vært i alle verdensdeler bortsett fra Australia. vært innom Kroatia`? Ja. Pappa kjenner den tidligere utenriksministeren der, og familien til kjæresten min har en eiendom der. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 aaa, sommer.ferdig på jobb og is nr to er allerede på vei ned. etterpå blir det riskake med brunost. yummy Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Siden detta ikke kvalifiserer seg til å være en ordentlig film, så trur jeg ikke det gjør noe om jeg legger den ut her eller? tok med digitalkameraet mitt, så det er ikke mye til kvalitet, og det er ikke lyd til.www.home.no/mangadbz/TGfilm.mpg EDIT: TG armbåndet reiv jeg av meg så fort jeg var innafor døra hjemme. liker ikke å ha ting på armene >< Skulle hatt litt om det som skjedde der da Gleder meg UTROLIG til nest år Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 skal jeg filme rundt i huset her? eller går det under kategorien "ingen bryr seg" ? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Det er ikke enormt spennende akkurat ... Men litt interessant kan det være. Se hvordan du bor, og hva slags leker du har liggende ute. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 hva slags leker? :!: rot ville jeg heller ha kalt det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Vanngevær, baller, trampoline, basseng. Hva vet jeg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Hadde jeg hatt en trampoline så :\ eller basseng forsåvidt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Skal man lage seg litt kjøtt og spaggetti tro... Det slår nudler.. *poff* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Vanngevær, baller, trampoline, basseng. Hva vet jeg. trampoline det er også litt morro moen ganger, men ikke når det er så varmt som nå Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Snakka med pappa nå. han sier at jeg skal få lov å kjøpe en trampoline Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Vanngevær, baller, trampoline, basseng. Hva vet jeg. trampoline det er også litt morro moen ganger, men ikke når det er så varmt som nå Sett vannspreder under. Blir fin bounce da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Her kan man se en tidligere tråd jeg lagde om pc'n min. Jeg sendte den inn til reprasjon og fikk svar om at rammen min var problemet. Jeg er litt skeptisk på om ramm kan fororsake slik varme, eller tar jeg helt feil her? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Nå er jeg sur altså... Mamma hadde gitt min fetter (fattig familie btw) en rosa Polo Ralph Lauren heste. Hans eneste skjorte med hest på. Men neida, den er for "feminin" til at han kan bruke den. Han kommer til å dø singel. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 nå overreagerer du litt syns jeg JoachimR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg