Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Noen som vil spandere en kebab på meg? :\ Kommer ikke på tale! En god amerikansk burger derimot... Spanderer du en burger på meg? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 *mat* gratis rundstykker ofr de ansatte Er det ost i ? Masse smør og masse ost Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Noen som vil spandere en kebab på meg? :\ Kommer ikke på tale! En god amerikansk burger derimot... Spanderer du en burger på meg? Vel, kanskje ikke dag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Noen som vil spandere en kebab på meg? :\ Kommer ikke på tale! En god amerikansk burger derimot... Spanderer du en burger på meg? Vel, kanskje ikke dag. :!: EDIT: hvilken dag er det i dag? Endret 8. juli 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 så frekk han blåe karn var på tour de france da Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Hvem er den blåe da? Non fra D.Channel? Ser ikke så mye på tven, sellom jeg har den i ryggen.... Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Hade, skal på hytta æ nu Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Snakket akkurat med min pappa, leiligheten vår i London ligger ca ti minutters gange fra der den første bomben eksploderte... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Snakket akkurat med min pappa, leiligheten vår i London ligger ca ti minutters gange fra der den første bomben eksploderte... Bra at ikke leiligheten deres ble ødelagt da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Snakket akkurat med min pappa, leiligheten vår i London ligger ca ti minutters gange fra der den første bomben eksploderte... Bra at ikke leiligheten deres ble ødelagt da. Den synker nok i verdi, men om nåen måneder er den vel ok igjen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 er det no sted man kan legge ut selvlagde filmer på forumet? jeg fant en jeg bare filma random på TG05 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 litt for mye http:// der ja Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 trur du mener her: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=206 Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) er det no sted man kan legge ut selvlagde filmer på forumet? jeg fant en jeg bare filma random på TG05 Den MÅ jeg se TG kuleste stedet jeg har vert EDIT: på amcam-forumet uder videokritikk Endret 8. juli 2005 av danielsn Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 kuleste stedet jeg har vert Du har ikke reist for mye ihvertfall, gutten min. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 bare filmer litt rundt da.. der jeg sitter, ikke stort annet. men jeg har ingen plass å legge det ut :\ Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 kuleste stedet jeg har vert Du har ikke reist for mye ihvertfall, gutten min. Kann ikke tenke meg noe bedre sted, har du vert der? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Nei, men jeg har vært i alle verdensdeler bortsett fra Australia. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Da kan du ikke si at det er bedre mange andre steden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg