Tonio Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Ikke glem hvor du bor da.. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Man begynner egentlig ved 75,- pr time hos en dagligvarebutikk. Tjener selv 80.-(jobber hos Ica) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Barnevakt er barnevakt... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Uansett, Daniel(sn): Skal du drive på med kunder og sånt? Kunne kommet bort en tur for å plagd deg litt.=P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Hahaha, Sigdal og Eggedal Turistservice har merket mailen min "Private and confidencial" Hva fikk du i engelsk da? Confidential du mener? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Uansett, Daniel(sn): Skal du drive på med kunder og sånt? Kunne kommet bort en tur for å plagd deg litt.=P Ja, jeg holder på med kunder ol. Men kommer du, så gjemmer jeg meg i skjelleren... For da skal du vell bare være viren "kunde" Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg fikk fem, men det tyder jo på at den var kjøpt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Uansett, Daniel(sn): Skal du drive på med kunder og sånt? Kunne kommet bort en tur for å plagd deg litt.=P Ja, jeg holder på med kunder ol. Men kommer du, så gjemmer jeg meg i skjelleren... For da skal du vell bare være viren "kunde" Så lurer vi på hva han her fikk i norsk. Skjelleren? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Hahaha, Sigdal og Eggedal Turistservice har merket mailen min "Private and confidencial" Hva fikk du i engelsk da? Confidential du mener? jaja over til andre sida en tur jeg.. Hareeem Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 * Folk skriver slik de skriver, trenger ikke å rette på skrivefeil. advarsel ? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 * Folk skriver slik de skriver, trenger ikke å rette på skrivefeil. advarsel ? Man trenger ikke, men man kan Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 *mat* gratis rundstykker ofr de ansatte Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 *mat* gratis rundstykker ofr de ansatte Er det ost i ? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Uansett, Daniel(sn): Skal du drive på med kunder og sånt? Kunne kommet bort en tur for å plagd deg litt.=P Ja, jeg holder på med kunder ol. Men kommer du, så gjemmer jeg meg i skjelleren... For da skal du vell bare være viren "kunde" Nehei! Men er dette din siste dag eller har du en (to?) uke® til? Og er det i den mobilgreia i Hønengata? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Ny mail fra turistservice, denne gangen staster vi på copy and paste: Private and confidential. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Noen som vil spandere en kebab på meg? :\ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Noen som vil spandere en kebab på meg? :\ Kan gi deg litt ost. Nammenam. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 bare ost? ikkeno mer? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2005 Noen som vil spandere en kebab på meg? :\ Kommer ikke på tale! En god amerikansk burger derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg