Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når sånn ca pleier posten og være i postkassa? Noen som vet?

I sommerferien er de sinnsykt treige. Av og til kommer ikke posten før i 2-tiden.

Ha...

ha...

 

Vi får den ofte ved tre-fire tiden hele året vi... Om sommeren er det ikke alltid de gidder heller...

 

Jeg har jo som dere vet sendt klagebrev til Posten Norge AS.

Lenke til kommentar

La forresten til et avsnitt til slutt:

 

"Jeg ber derfor om en redegjørelse på hvorvidt Posten Norge AS er skikket til å transportere mine varer og dokumenter på en tilfredstillende måte. Hva ville skjedd om Diners Club hadde fått pakken utlevert? Hva om Komplett hadde fått den tilbake, hvem ville dekket returporto? Vennligst utred dette snarest.

Lenke til kommentar
Shit, hørte lyder oppe. Så je gtrodde det var en dør. Så gikk jeg opp og skavtt som et hælvette og det gjorde moren min også.. Hun skifta og gikk naken elns. Jeg så henne naken ffs! :wow:

Jeg skrek "OOOO FAEN" og slamra igjen kjeller døra og satt meg ned her.

Dæven. Hun har ikke hengepupper. :p

:!:

Lenke til kommentar
da var eg oppe :D

 

 

skal ha fagprøve i dag  :w00t:  , slutten på læretia nermer seg nå , skal bli deilig og få full lønn med fagbrev tilleg

Hva er det du skal ta fagbrevet i da? Høres spennende ut :yes:

skal ta fagbrev som yrkessjåfør , er ferdig med del 1 som omhandler buss :D sto vist med galans :D :D :w00t:

Lenke til kommentar
da var eg oppe :D

 

 

skal ha fagprøve i dag  :w00t:  , slutten på læretia nermer seg nå , skal bli deilig og få full lønn med fagbrev tilleg

Får du full lønn etter fagprøven? Det får ikke jeg :cry:

eg får full lønn når lærekontrakten er over ;) dvs i august

Lenke til kommentar
Bor du i nærheten av Lillestrøm, Gohan?

 

 

Virker jo som 50% av hele forumet bor her i området. :huh:

Ikke så veldig langt unna. Rælingen bor jeg i. kan ta meg en liten spasertur, så er jeg i lillestrøm. men går mye fortere med sykkel fordi det er nedover hele veien :!:

Lenke til kommentar
Shit, hørte lyder oppe. Så je gtrodde det var en dør. Så gikk jeg opp og skavtt som et hælvette og det gjorde moren min også.. Hun skifta og gikk naken elns. Jeg så henne naken ffs!  :wow:

Jeg skrek "OOOO FAEN" og slamra igjen kjeller døra og satt meg ned her.

Dæven. Hun har ikke hengepupper. :p

:!:

hahahha!!! Gullkorn :!: :!:

 

EDIT: sorry for dobbelpost.

Endret av Gohan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...