Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Noen som vet hvor lenge øyekatarr varer etter man har begynt på medisin? Jeg har så pokkers vondt i det ene øyet. Kan ikke bruke kontaktlinser heller...

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lenge øyekatarr varer etter man har begynt på medisin? Jeg har så pokkers vondt i det ene øyet. Kan ikke bruke kontaktlinser heller...

Når jeg fikk det, gikk jeg på sånne så jeg dryppte på øyet.

 

Tok vell noen dager.

 

For ikke å smitte andre er det viktig at du vasker hendene ofte og er forsiktig med å ta deg i øynene. Du bør heller ikke dele håndkle med andre. Eventuelle kontaktlinser bør ikke brukes før betennelsen er kurert. Infeksjon med bakterier kan behandles med antibiotika i form av øyedråper og eventuelt øyesalve.

 

En virusinfeksjon helbredes ikke med antibiotika, men noen ganger velger legen likevel å behandle med dette. Øyet kan nemlig like etter en virusinfeksjon være ekstra utsatt for en bakteriell tilleggsinfeksjon. En brosjyre som forklarer hvordan øyedråper og øyesalve skal brukes, kan du få sammen med medisinen på apoteket.

 

Viruskonjunktivitt går over av seg selv etter 5-10 dager.

 

Hvis bakterier er årsaken, varer betennelsen ubehandlet opptil 2 uker. Med behandling kureres tilstanden i løpet av noen få dager. Hvis du ikke merker bedring etter 2-3 dager, eller dersom det utvikler seg smerter, bør du kontakte legen igjen.

Endret av ketchez
Lenke til kommentar
Wee, har drept minst 500 på 3 timer på battlefield2 :D Jeg er fornøyd med:

3 badget

1 skulder ting medlaje

1 sølv

1 gull

1 unlocked weapon

Du er heldig som ihvertfall får spilt. Makan til møkkaspill, èn gang har jeg fått til å spilt. Èn. Den gangen fikk jeg ikke noen av ribbon-greiene jeg egentlig skulle fått, heller. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...