Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Der jeg skrev at du hadde en sopp på det forumet jeg tenkte på!@__@ hmm....har jeg en sopp? *lete etter innlegg* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Som avatar.. Den med lue ihvertfall! Og svart ansikt tror jeg. Ganske sikker på at det var Gompebeskyttelsen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Åjaaa. Der ja. Ja, er på GB ja. Eller...det er jo borte nå Og det var ingen sopp. Det var han her: :!: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kommet en tredje/fjerde GB nå da. Et fett om det er sopp eller ei, du forstod meg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kommet en tredje/fjerde GB nå da. Hvor? Får aldri beskjed om sånt jeg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 http://mi-rpg.com/gb/index.php De har endelig fått det på en skikkelig server, et av medlemmene som hoster den. Så nå er de helt trygge for sletting. Endelig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Åj..når skjedde dette egentlig? Jeg var jo moderator på gamle Gompebeskyttelsen jeg. Men så ble den jo plutselig borte, og jeg får ingen beskjed :S Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Husker ikke når det skjedde, men jeg tror jeg har registrasjonsmailen fortsatt. 8. Mai ble den nye lagd, så da må den du var med på blitt sletta i starten av mai. 23. Juni ble den flyttet over til en annen server. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Den er bare for cs-l33tbois. Ja da skal jeg ikke inn der ... Takk for advarselen. Ingenting antenner mitt temperament fortere enn klysete små kvisete seriemasturberende 1337leetomg cs-NERDER!!! Argh ... 1337leet var vel kanskje litt smør på flesk? Og det er ofte ikke NERDER som spiller CS.. vet ikke om du har sett de "proffe" ifra skandinavia jeg? f.eks. SK|Fisker SK|HeatoN osv osv.. De ser ikke ut som noen ordentlige nerder, spør du meg.. Men, hva vet vel jeg? Bare for å være LITT vrang uttpå kvelden Meen, nå legger jeg meg.. Babaj og god natt.. Endret 8. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Slenger meg på den, natta folkens! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Den er bare for cs-l33tbois. Ja da skal jeg ikke inn der ... Takk for advarselen. Ingenting antenner mitt temperament fortere enn klysete små kvisete seriemasturberende 1337leetomg cs-NERDER!!! Argh ... 1337leet var vel kanskje litt smør på flesk? Og det er ofte ikke NERDER som spiller CS.. vet ikke om du har sett de "proffe" ifra skandinavia jeg? f.eks. SK|Fisker SK|HeatoN osv osv.. De ser ikke ut som noen ordentlige nerder, spør du meg.. Men, hva vet vel jeg? Bare for å være LITT vrang uttpå kvelden Meen, nå legger jeg meg.. Babaj og god natt.. De er mer femi og mote sosser enn nerder Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Nå er det til sengs for min del... God natt (ehm... morgen) alle sammen. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Wow, B|Real sa lol 03:42:52 ‹+B|Real› lol ok... skal legge meg.. leif kommer merker jeg, skriver alt feil Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Vert oppe i 24 timer så nå er det påtide med litt søvn. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Akkurat hjemme igjen fra grilling.. Ved demninga ved hunderfossen. Mye vann der nå gitt! Tar kvelden. God natt Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Forbanna mygg. Har fått fler myggstikk på to dager enn i hele fjor sommer tilsammen Hva skal du gjøre med den? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Forbanna mygg. Har fått fler myggstikk på to dager enn i hele fjor sommer tilsammen Hva skal du gjøre med den? Vel...det er ikke bare EN for å si det sånn. Men de er ikke her nå da. Var ute tidligere i kveld, og da var det fullt av dem. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Vel...det er ikke bare EN for å si det sånn. Men de er ikke her nå da. Var ute tidligere i kveld, og da var det fullt av dem. Hva skal du gjøre med de da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 "Ny" avatar. Er lei "organet" mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg