Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey teens, Steffy again. Jeg koser meg fortsatt i statene, og anbefaler dette landet til alle som liker at ting er billig og folk er vennlige. Og smarips er smellheite. Jeg ma nesten ta bilde av jenta i huset ved siden av oss, for en babe. 15 ar gammel, og soler seg i bikini hver dag. Jeg ma finne fram kikkerten.

Hearts to all, spess alle som er imot dyreplageri.

Lenke til kommentar
Da hadde jeg 809 innlegg i so4. Og @kd 761.

Wow, gratulerer! :p

 

Moren min er kjip, først sier hun at pengene jeg tjener kan brukes til det jeg vil. Og nå som jeg har funnet noe jeg vil ha får jeg ikke lov til å kjøpe det! :mad:

Kan bruke mine penger til hva jeg vil, jeg. :D

 

 

Hylo: Nei, kanskje ikke, men du risikerer å få advarsel får det. :shrug:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Da hadde jeg 809 innlegg i so4. Og @kd 761.

Wow, gratulerer! :p

 

Moren min er kjip, først sier hun at pengene jeg tjener kan brukes til det jeg vil. Og nå som jeg har funnet noe jeg vil ha får jeg ikke lov til å kjøpe det! :mad:

believe me, selv om jeg er 20, så er det helt samma som om jeg var 15-16 ^^ samme situasjon :p

Det kan jeg skrive under på :p haha

Lenke til kommentar
Da hadde jeg 809 innlegg i so4. Og @kd 761.

Wow, gratulerer! :p

 

Moren min er kjip, først sier hun at pengene jeg tjener kan brukes til det jeg vil. Og nå som jeg har funnet noe jeg vil ha får jeg ikke lov til å kjøpe det! :mad:

believe me, selv om jeg er 20, så er det helt samma som om jeg var 15-16 ^^ samme situasjon :p

Det kan jeg skrive under på :p haha

§ 33b i vergemål for umyndige, så holder hun kjeft.

 

Shaun of the dead er en kongefilm!

Lenke til kommentar
Hei, jeg heter MicrolaXx og reklamerer for aloe vera. Derfor bumper jeg alle tråder som omhandler dette med en saftig " :thumbup: "

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4469786

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4469805

Reklamere for Aloe Vera? Det er jo en plante...

 

Det blir det samme som at du reklamerer for ostekake det... :roll:

 

EDIT: OK, jeg kjedet meg litt og siden jeg digger Aloe Vera så søkte jeg på Aloe Vera og backet opp de som har gode erfaringer med nettopp, Aloe Vera med en " :thumbup: "

:p Men det betyr vel ikke at jeg skulle reklamere for det...

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...