Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Softgun+fugl?

 

:innocent:

DU er et geni!! faen, tusen takk, vi har jo luftgæver for faen, å telt er en god plass å sjule seg! :thumbup:

Jeg har den siste tiden sett meg nødt til å dele ut flere advarsler i SO4 der folk oppfordrer til dyreplageri. Å oppfordre til å skyte kattunger med softgun, skyte fugler med luftgevær og lignende er for det første ikke ønskelig. For det andre skaper det unødvendig provokasjon, og for det tredje er det straffbart i følge norsk lov. Flere tips til hvordan man kan plage dyr, vil bli slått betraktelig hardere ned på fra nå, og da snakker vi midlertidig evt. permanent utestengelse ut i fra alvorlighetsgrad.

 

Skjerp dere... synes dere virkelig det er tøfft å plage forsvarsløse små skapninger? Finn dere noen på deres egen størrelse... om dere tør.

:thumbup:

Lenke til kommentar
det er varmt! jeg klarer ikke gjøre en dritt riktig.

Spill går til hælvette, klarer ikke tegne som jeg vil, lesing går jo bare hulter til bulter, skriving går helt til hælvette, har måtte skrive om for å få minst mulig feil nå mange ganger.

 

Jeg trenger en kald dusj.

Seriøst, jeg har akkurat det samme problemet. Jeg er unøyaktig og slurvete i spill, og har mer skrivefeil enn noensinne. Jeg har edita omtrent hver eneste tråd jeg har skrevet de siste dagene på grunn av skrivefeil.

 

Varmen suger :(

Lenke til kommentar
Halvveis til 40-årskrisa da ;)

 

Congrats!

*se for seg Hyrlen råne rundt på sin nyinnkjøpte Harley Davidson, som i de neste få årene kommer til å bety mer enn kona*

Stryk kona, så har du den! Et par barnebidrag skal du heller ikke se bortifra... Så blir nok en gammel harley...

Lenke til kommentar
Eyh..CoKE...ikke CoCK  :roll:

 

ka så om eg snek inn en bitteliten mini standard setning?  pirke mannen  :p

Sorry å skuffe deg..ikke nokke typo det derre ass.. tongue.gif

 

ikke at eg har nokke i mot alternativet wink.gif

 

:wee:

Damn...eid?! :blush::p (men dobbelpirk fra din side..*host*)

 

grattis m 20 års dag fyren (glemt navn sorry)

 

ekkelt varmt her..*tilbake til pacific blue*

Lenke til kommentar
Da hadde jeg 809 innlegg i so4. Og @kd 761.

Wow, gratulerer! :p

 

Moren min er kjip, først sier hun at pengene jeg tjener kan brukes til det jeg vil. Og nå som jeg har funnet noe jeg vil ha får jeg ikke lov til å kjøpe det! :mad:

believe me, selv om jeg er 20, så er det helt samma som om jeg var 15-16 ^^ samme situasjon :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...