Zethyr Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Eyh..CoKE...ikke CoCK ka så om eg snek inn en bitteliten mini standard setning? pirke mannen Sorry å skuffe deg..ikke nokke typo det derre ass.. tongue.gif ikke at eg har nokke i mot alternativet wink.gif Endret 7. juli 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Skodden har kommet og det er kaldt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Takker takker... Bare 10 igjen til 30 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Softgun+fugl? DU er et geni!! faen, tusen takk, vi har jo luftgæver for faen, å telt er en god plass å sjule seg! Jeg har den siste tiden sett meg nødt til å dele ut flere advarsler i SO4 der folk oppfordrer til dyreplageri. Å oppfordre til å skyte kattunger med softgun, skyte fugler med luftgevær og lignende er for det første ikke ønskelig. For det andre skaper det unødvendig provokasjon, og for det tredje er det straffbart i følge norsk lov. Flere tips til hvordan man kan plage dyr, vil bli slått betraktelig hardere ned på fra nå, og da snakker vi midlertidig evt. permanent utestengelse ut i fra alvorlighetsgrad. Skjerp dere... synes dere virkelig det er tøfft å plage forsvarsløse små skapninger? Finn dere noen på deres egen størrelse... om dere tør. Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Halvveis til 40-årskrisa da Congrats! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 det er varmt! jeg klarer ikke gjøre en dritt riktig.Spill går til hælvette, klarer ikke tegne som jeg vil, lesing går jo bare hulter til bulter, skriving går helt til hælvette, har måtte skrive om for å få minst mulig feil nå mange ganger. Jeg trenger en kald dusj. Seriøst, jeg har akkurat det samme problemet. Jeg er unøyaktig og slurvete i spill, og har mer skrivefeil enn noensinne. Jeg har edita omtrent hver eneste tråd jeg har skrevet de siste dagene på grunn av skrivefeil. Varmen suger Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Skodden har kommet og det er kaldt. Nesten så jeg missuner deg. Her har det vært 30 grader i dag. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Halvveis til 40-årskrisa da Congrats! *se for seg Hyrlen råne rundt på sin nyinnkjøpte Harley Davidson, som i de neste få årene kommer til å bety mer enn kona* Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Loeve, hvor i Trondheim bor du? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Da hadde jeg 809 innlegg i so4. Og @kd 761. Sykkeltur here we come. sikkert tilbake i 3 tiden. Ser dere en sløv fyr som sykler som en idiot er det meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Skodden har kommet og det er kaldt. Nesten så jeg missuner deg. Her har det vært 30 grader i dag. Vel, vi har hatt 25 grader så jeg klager ikke Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Eyh..CoKE...ikke CoCK Ja takk, begge deler? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Halvveis til 40-årskrisa da Congrats! *se for seg Hyrlen råne rundt på sin nyinnkjøpte Harley Davidson, som i de neste få årene kommer til å bety mer enn kona* Stryk kona, så har du den! Et par barnebidrag skal du heller ikke se bortifra... Så blir nok en gammel harley... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Da hadde jeg 809 innlegg i so4. Og @kd 761. Wow, gratulerer! Moren min er kjip, først sier hun at pengene jeg tjener kan brukes til det jeg vil. Og nå som jeg har funnet noe jeg vil ha får jeg ikke lov til å kjøpe det! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 29 grader, 32 på et termometer. Akkurat passe. I FL, ihvertfall Tampa Bay hvor vi holder til, har vi jevnt 32 garder om sommeren. Akkurat passe! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Eyh..CoKE...ikke CoCK ka så om eg snek inn en bitteliten mini standard setning? pirke mannen Sorry å skuffe deg..ikke nokke typo det derre ass.. tongue.gif ikke at eg har nokke i mot alternativet wink.gif Damn...eid?! (men dobbelpirk fra din side..*host*) grattis m 20 års dag fyren (glemt navn sorry) ekkelt varmt her..*tilbake til pacific blue* Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Haha, de sa til en kamerat at sempron tokk over for a64, fordi de har svindlet han ved å sette inn en sempron-cpu istede for a64 i maskinen hans: http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=222&t=441459 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Da hadde jeg 809 innlegg i so4. Og @kd 761. Wow, gratulerer! Moren min er kjip, først sier hun at pengene jeg tjener kan brukes til det jeg vil. Og nå som jeg har funnet noe jeg vil ha får jeg ikke lov til å kjøpe det! believe me, selv om jeg er 20, så er det helt samma som om jeg var 15-16 ^^ samme situasjon Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg får ihvertfall bestilt det senere i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg