Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
snart 16 altså, kan godt hjelpe deg med og "feire" jeg altså!  :green:

Hehe, åja.. ;) Om 2 timer og 50 min kan jeg jo ha sex med lyset på :p

 

Men i morgen blir det kaker, gaver og fotball. En veldig bra dag med andre ord.

Nå lurer jeg egentlig bare på om folk faktisk husker at jeg har bursdag, og om de gidder å sende meg melding. :hmm:

Lenke til kommentar

Noen som husker de PMsa som ble sendt til flere for en stund siden?

Første:

 

Kan du væresåsnill å jekke deg ned fem hakk på forumet? Du oppfører deg som en liten drittunge som nettopp har fått høre ordet fitte for første gang! Få ræva ut i verden og opplev litt, før du herper dette forumet så jævlig. Det er nok en GRUNN til at ingen (uten resten av fjortissene) liker deg. TAKK.

Andre:

Hei

Kan du være så vennlig å innse at selv om forumkategorien heter Søppel, så er det ikke om å gjøre å fylle den med mest mulig dritt. Det er et par grunner til folk ikke liker deg (og andre meget useriøse brukere, som har inntatt forumet i det siste).

- Veldig mange har vanskelig for å ta deg seriøst når du ikke skriver skikkelig norsk.

- Du oppfører deg barnslig, og det virker som du svarer på tråder bare for å svare, uten å ha noe å bidra med i tråden i det hele tatt.

- Du klarer ikke å ta til deg kritikk, men går rett i strupen på de som kritiserer deg (nei, det er ikke ugrunnet kritikk).

- Det virker som du tror du er veldig mye bedre enn alle andre, slik holdning er det få som liker, og derfor blir du også mislikt (sterkt).

Og så er seriøsiteten din veldig liten. Les retningslinjene og nettiketten, følger du disse kommer du langt.

Kan forresten legge til at forumet var en mye bedre plass før det ble inntatt av slike som deg.

 

Beklager hvis det ble litt langt innlegg..

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
snart 16 altså, kan godt hjelpe deg med og "feire" jeg altså!  :green:

Hehe, åja.. ;) Om 2 timer og 50 min kan jeg jo ha sex med lyset på :p

 

Men i morgen blir det kaker, gaver og fotball. En veldig bra dag med andre ord.

Nå lurer jeg egentlig bare på om folk faktisk husker at jeg har bursdag, og om de gidder å sende meg melding. :hmm:

så heldig du er da :p

Lenke til kommentar
snart 16 altså, kan godt hjelpe deg med og "feire" jeg altså!  :green:

Hehe, åja.. ;) Om 2 timer og 50 min kan jeg jo ha sex med lyset på :p

 

Men i morgen blir det kaker, gaver og fotball. En veldig bra dag med andre ord.

Nå lurer jeg egentlig bare på om folk faktisk husker at jeg har bursdag, og om de gidder å sende meg melding. :hmm:

Noen utvalgt?

 

Anyway, gratulerer med dagen! :)

Ha det hyggelig osv...

*Late som sende teksmelding til*

Lenke til kommentar

Hoho!

Gartneren i meg har virkelig kommet frem. Siden klokka 14:00 i dag har jeg flyttet tre syrinbusker, plantet blomkarse, spadd vekk masse jord, lagt på jord, kappet ned trær, kappet ned busker, raket +++

Sliten nå, men utrolig digg følelse å ha fått det gjort. :)

 

Gratulerer med dagen som er om to timer og elleve minutter Eline.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...