Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Det er fint å gå seg en tur ut midt på natta...sånn i 3-4 tida. like fint å jogge da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tips til å komme kjapt over mennesket, takk? Vennligst hold alkohol borte fra bildet, da. Finn deg en høy og ensom fjelltopp som du setter deg på. Forbli der oppe minst 2 timer, og bring matpakke (kvikklunsj). Kommer garantert til å tømme hjernen og få deg til å føle deg frisk og opplagt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tips til å komme kjapt over mennesket, takk? Vennligst hold alkohol borte fra bildet, da. Finn deg en høy og ensom fjelltopp som du setter deg på. Forbli der oppe minst 2 timer, og bring matpakke (kvikklunsj). Kommer garantert til å tømme hjernen og få deg til å føle deg frisk og opplagt. Er ikke fjell på 50 mils radius her. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tips til å komme kjapt over mennesket, takk? Vennligst hold alkohol borte fra bildet, da. Finn deg en høy og ensom fjelltopp som du setter deg på. Forbli der oppe minst 2 timer, og bring matpakke (kvikklunsj). Kommer garantert til å tømme hjernen og få deg til å føle deg frisk og opplagt. Er ikke fjell på 50 mils radius her. lang vei å gå da :!: Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Tips til å komme kjapt over mennesket, takk? Vennligst hold alkohol borte fra bildet, da. Finn deg en høy og ensom fjelltopp som du setter deg på. Forbli der oppe minst 2 timer, og bring matpakke (kvikklunsj). Kommer garantert til å tømme hjernen og få deg til å føle deg frisk og opplagt. Er ikke fjell på 50 mils radius her. Hytta vår ligger i Bråtveit. Har ellers 3 stølshytter. Jeg kan skaffe deg nøkkel til alle sammen. Ett par dager i Suldal, hadde gjort seg! EDIT: Sibbe - Aldri ska du Endret 7. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Er ikke fjell på 50 mils radius her. Ta ibruk en automobil, eller annet foretrukket fremkomstmiddel. Å komme seg unna kan også hjelpe. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Går og legger meg. God natt, sov godt! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Er ikke fjell på 50 mils radius her. Ta ibruk en automobil, eller annet foretrukket fremkomstmiddel. Å komme seg unna kan også hjelpe. Jeg er 16. Bil er drit, moped er møkk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Er ikke fjell på 50 mils radius her. Ta ibruk en automobil, eller annet foretrukket fremkomstmiddel. Å komme seg unna kan også hjelpe. Jeg er 16. Bil er drit, moped er møkk. Og beina er søkk. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg dreit meg nettopp mer enn jeg noensinne har gjort. Kan quote fra IRC: [23:38:40] <Loeve> Jeg skulle på War of the Worlds med en kompis, ikke sant?[23:39:26] <Loeve> Først så dro vi på en internettcafe her og spilte World of Warcraft i en time før vi skulle se filmen. Da vi kom frem til kinoen hadde jeg tydeligvis mistet billetten min, og måtte punge ut 90 kroner for en ny. [23:39:33] <Loeve> Okei, jeg hadde med meg en del spenn så det gikk fint. [23:39:56] <Loeve> Vi gikk inn i salen, og alt var flott, helt til vi så traileren til War of The Worlds før filmen (!) og det var branninstruksjoner for sal 3, da vi skulle til sal 5. [23:40:05] <Loeve> Det viste seg at vi hadde gått inn til Kung fu hustle [23:40:11] <Loeve> Dørene var stengt, så vi så den. [23:40:16] <Loeve> Jævla bra film, forresten Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg er 16. Bil er drit, moped er møkk. Ta deg en sykkeltur på bakhjulet uten hender hit, så skal du få noen øl. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg er 16. Bil er drit, moped er møkk. Ta deg en sykkeltur på bakhjulet uten hender hit, så skal du få noen øl. Frækstad? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Frækstad? Nei. Fredrikstad. Du er hvor gammel? Hva går du på? Kanskje du kjenner noen jeg kjenner! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Frækstad? Nei. Fredrikstad. Du er hvor gammel? Hva går du på? Kanskje du kjenner noen jeg kjenner! Omtrent de eneste som sier fredrikstad er vi som faktisk bor der selv... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Du er hvor gammel? Hva går du på? Kanskje du kjenner noen jeg kjenner! Heh, det har vi faktisk diskutert før tror jeg. Rune_F: Virker nesten sånn. Endret 7. juli 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Du er hvor gammel? Hva går du på? Kanskje du kjenner noen jeg kjenner! Heh, det har vi faktisk diskutert før tror jeg. Kan godt hende. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Du er hvor gammel? Hva går du på? Kanskje du kjenner noen jeg kjenner! Heh, det har vi faktisk diskutert før tror jeg. Rune_F: Virker nesten sånn. Det er som vi sier sarp/særp istedet for sarpsborg. Det er snålt med det der. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hest og kjerre kan være koselig, men 50 mil er vel litt drøyt. Hva med å sette seg ute i havkanten, eller er det like langt unna? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg