hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Huff. Er bare drit idag. Masse tull, mye tull. Slutt med dama di Hylo, idag? Jepp. Er ganske leit det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Huff. Er bare drit idag. Masse tull, mye tull. Someone, cheer me up! Give me a beer. Hylo a bear. :!: obs Endret 7. juli 2005 av Gohan Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Huff. Er bare drit idag. Masse tull, mye tull. Slutt med dama di Hylo, idag? Jepp. Er ganske leit det. Wow, really sucks... Vart lenge og? Føler med deg. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Koser meg med "vikingloff" med brie. NAM! Koser meg med wienerbrød jeg Jeg har nettopp spist, og så ble jeg sulten igjen! Lyst på? Har en pakke med wienerbrød her og 1,5liter pepsi 1Liter Sjokomelk 1pakke potetgull Du bor vel tilfeldigvis ikke i fredrikstad området? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Går UT å legger meg, god natt Boys, and Jenter, jeg skal ikke sleep på lenge, men sier good natt fordet Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har fått en ukes ferie en gang :\ trur jeg har skjerpa meg siden den gang. Samme her Pingler! Jeg har da prester en måneds utkastelse og 40% warn Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Går UT å legger meg, god natt Boys, and Jenter, jeg skal ikke sleep på lenge, men sier good natt fordet God natt, sov godt! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har fått en ukes ferie en gang :\ trur jeg har skjerpa meg siden den gang. Samme her Pingler! Jeg har da prester en måneds utkastelse og 40% warn Tja, jeg har nådd hundre prosent en gang, har fått det removet, startet på nytt, har åtti nå. (hvor henvender jeg meg for å få litt fjernet, har gått warn-fri lenge nå!) Antar jeg har totalt et halvt års ferie... Gullgutten det. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Huff. Er bare drit idag. Masse tull, mye tull. Slutt med dama di Hylo, idag? Jepp. Er ganske leit det. Wow, really sucks... Vart lenge og? Føler med deg. Varte i nesten fire måneder. Men på slutta skjedde det mye tull som gjorde det veldig vanskelig. Det er dermed ikke lett å fortsette da... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Var det ikke Salte Aper som ble bannet 2 ganger på rad engang? pga. han laget en ny bruker? :!: Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Huff. Er bare drit idag. Masse tull, mye tull. Slutt med dama di Hylo, idag? Jepp. Er ganske leit det. Wow, really sucks... Vart lenge og? Føler med deg. Varte i nesten fire måneder. Men på slutta skjedde det mye tull som gjorde det veldig vanskelig. Det er dermed ikke lett å fortsette da... Samme som med meg... Men men, snart er det ei ny jente du kan sende dette til: 10 ting jeg liker med deg: Du er søt du er grei du er snill mot meg du er åpen du er varm jeg vil ha deg i min arm du er flott du er fin og du liker mine rim men viktigst av alt du er deg selv det er deg jeg elsker Jeg for min del, savner x'en min... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Huff. Er bare drit idag. Masse tull, mye tull. Slutt med dama di Hylo, idag? Jepp. Er ganske leit det. Wow, really sucks... Vart lenge og? Føler med deg. Varte i nesten fire måneder. Men på slutta skjedde det mye tull som gjorde det veldig vanskelig. Det er dermed ikke lett å fortsette da... Samme som med meg... Men men, snart er det ei ny jente du kan sende dette til: 10 ting jeg liker med deg: Du er søt du er grei du er snill mot meg du er åpen du er varm jeg vil ha deg i min arm du er flott du er fin og du liker mine rim men viktigst av alt du er deg selv det er deg jeg elsker Jeg for min del, savner x'en min... Utroskap er noe herk, vettu. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Var det ikke Salte Aper som ble bannet 2 ganger på rad engang? pga. han laget en ny bruker? :!: Gode gamle historien det.. husker at jeg lo godt Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Da fikk jeg ordna d500 som modem for dataen. Da kn jeg sørfe på hardware i stavern (har campingvogn der), og på hytta Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) [skrytemodus] *Juble over ny kjøling* Har 22 Grader på skjermkortet nå... Uten vifter på raddisene.. Gleder meg til jeg får penger nok til å kjøpe vifter også [/skrytemodus] Endret 7. juli 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 [Utroskap er noe herk, vettu. Oh, yes... Tilgav henne for det jeg, og vi fortsatte... Forget love, I'd rather fall in chocolate. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 [Utroskap er noe herk, vettu. Oh, yes... Tilgav henne for det jeg, og vi fortsatte... Forget love, I'd rather fall in chocolate. Tilga henne selv. Skulle aldri ha gjort det. Hun angra, hun skulle fått brenne der og da. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Softgun+fugl? DU er et geni!! faen, tusen takk, vi har jo luftgæver for faen, å telt er en god plass å sjule seg! Jeg har den siste tiden sett meg nødt til å dele ut flere advarsler i SO4 der folk oppfordrer til dyreplageri. Å oppfordre til å skyte kattunger med softgun, skyte fugler med luftgevær og lignende er for det første ikke ønskelig. For det andre skaper det unødvendig provokasjon, og for det tredje er det straffbart i følge norsk lov. Flere tips til hvordan man kan plage dyr, vil bli slått betraktelig hardere ned på fra nå, og da snakker vi midlertidig evt. permanent utestengelse ut i fra alvorlighetsgrad. Skjerp dere... synes dere virkelig det er tøfft å plage forsvarsløse små skapninger? Finn dere noen på deres egen størrelse... om dere tør. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tips til å komme kjapt over mennesket, takk? Vennligst hold alkohol borte fra bildet, da. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Det er fint å gå seg en tur ut midt på natta...sånn i 3-4 tida. Edit: Og bra du sier ifra om det med dyreplageri Afseth. Endret 7. juli 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg