sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Sånn. Da kan dere holde munn! Slapp av. Jeg quota deg Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Og ein moderator såg innlegget før det blei fjerna. Crtl + C og Crtl + Ver ein fin ting. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tror jeg skal sette meg en time på MSL, hente over det jeg ikke har og så stikke derfra. Er lei. Heller ha serveren her hjemme siden en annen bedre server kom opp. Hva står MSL for? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tror jeg skal sette meg en time på MSL, hente over det jeg ikke har og så stikke derfra. Er lei. Heller ha serveren her hjemme siden en annen bedre server kom opp. Hva står MSL for? Det lanet som står i Signaturen hans Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tror jeg skal sette meg en time på MSL, hente over det jeg ikke har og så stikke derfra. Er lei. Heller ha serveren her hjemme siden en annen bedre server kom opp. Hva står MSL for? Det lanet som står i Signaturen hans Ah.. Takk. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Tror jeg skal sette meg en time på MSL, hente over det jeg ikke har og så stikke derfra. Er lei. Heller ha serveren her hjemme siden en annen bedre server kom opp. Hva står MSL for? Det lanet som står i Signaturen hans Ah.. Takk. Versegod bare hyggelig :-) Må bare spørre viss det er noe annet du lurer på Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Koser meg med "vikingloff" med brie. NAM! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Koser meg med "vikingloff" med brie. NAM! Koser meg med wienerbrød jeg Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Meg? Høh? Ja, du, du er 12-13 år, å skriver fjortiss språk, du sier at det er tull, det går bare en vei det, rett til fjortiss miljøet Syns du kan lære deg å skrive før du rakker ned på meg Anyways! 30% warn folkens! Enda et steg nermere "The all mighty Ban" Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Koser meg med "vikingloff" med brie. NAM! Koser meg med wienerbrød jeg Jeg har nettopp spist, og så ble jeg sulten igjen! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Meg? Høh? Ja, du, du er 12-13 år, å skriver fjortiss språk, du sier at det er tull, det går bare en vei det, rett til fjortiss miljøet Syns du kan lære deg å skrive før du rakker ned på meg Anyways! 30% warn folkens! Enda et steg nermere "The all mighty Ban" Snild gutt jeg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Meg? Høh? Ja, du, du er 12-13 år, å skriver fjortiss språk, du sier at det er tull, det går bare en vei det, rett til fjortiss miljøet Syns du kan lære deg å skrive før du rakker ned på meg Anyways! 30% warn folkens! Enda et steg nermere "The all mighty Ban" Du er alltid et skritt bak meg du Sånn er markedet. Man må ligge et skritt foran. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Meg? Høh? Ja, du, du er 12-13 år, å skriver fjortiss språk, du sier at det er tull, det går bare en vei det, rett til fjortiss miljøet Syns du kan lære deg å skrive før du rakker ned på meg Anyways! 30% warn folkens! Enda et steg nermere "The all mighty Ban" Snakk for deg selv Iceboy! Sjekk tilbake på noen av innleggene dine du! dessuten er dette SO4, du fårstår hva jeg sier, og det er ikke bruk for å rette på feil her! Har du ikke lest første post? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har fått en ukes ferie en gang :\ trur jeg har skjerpa meg siden den gang. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Koser meg med "vikingloff" med brie. NAM! Koser meg med wienerbrød jeg Jeg har nettopp spist, og så ble jeg sulten igjen! Lyst på? Har en pakke med wienerbrød her og 1,5liter pepsi 1Liter Sjokomelk 1pakke potetgull Endret 7. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har fått en ukes ferie en gang :\ trur jeg har skjerpa meg siden den gang. Samme her Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg har fått en ukes ferie en gang :\ trur jeg har skjerpa meg siden den gang. Samme her jeg har i tillegg 30 % warn. jaja. bare jeg hindrer den fra å stige så skal vel alt gå greit. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Huff. Er bare drit idag. Masse tull, mye tull. Someone, cheer me up! Give me a beer. Endret 7. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Huff. Er bare drit idag. Masse tull, mye tull. Slutt med dama di Hylo, idag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg