Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal TIL Tusenfryd i morgen!  :w00t: Jeg skjønner meg ikke på dere som synes Tusenfryd er for lite, jeg elsker å ta alle tingene mange ganger jeg.  :p

Tusenfryd er k0s, og det er k0sligt og ta tinga mange ganger.

Norsken har tatt seg ferie, tror jeg. Er det til eller på Tusenfryd? Trodde det var på, jeg, men det er sikkert fordi jeg roter.

 

Andre enn meg som ikke orker mat? Tok ut ting for å lage meg tortellini, men slang bare alt inn igjen. Altfor varmt til varm mat.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
It wasn't me, Mammuten told me to do it. Please, you got to believe me Bundy!

No! It's all lies! Lies i tell you!

I want a lawyer.

You can't aford(?) it! We'll(?) select one for you :devil:

You know, I got a couple of millions on a secret bank-account.

*Calls Ally Mcbeal*

I Will call JoachimR's father, he seems like a nice guy, and maybe he can sort things out for TomFu :p

Og han driver med forsikring...

Lenke til kommentar

Ah, drikker Lysholmer Pure nå. Det, og Corona, er det beste ølet hittil. Dritt at han formaterte, nå har jeg ingen bilder eller musikk. Mistet masse primabilder og -låter. :(

 

Skjønner meg ikke på dere som orker å telte. Hater å våkne opp til lukten av pølser, guttefis og skog generelt. :nei:

Lenke til kommentar
@AnAnAs: Mat er for pyser. Btw.

--------

Fra spøk til kanon Litejk; mener du ting som du kan drive med i teltet, eller på telttur?

PÅ teltur ;)

Jeg tror vi har en lang teltturtråd for oss utvitende rangere.

Telturen er i hagen, men noe jeg kan gjøre utenfor teltet... ;)

Softgun+fugl?

 

:innocent:

DU er et geni!! faen, tusen takk, vi har jo luftgæver for faen, å telt er en god plass å sjule seg! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...