Dr.X Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hoho.. Long time no see! Nå funker maskina endelig igjen Haha, og det beste er at jeg har fått meg jobb som kirketjener nå, skal jobbe ut juli, 37,5t i uka.. Jævlig digg jobb egentlig, klipper litt, steller litt osv.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hoho.. Long time no see! Nå funker maskina endelig igjen Haha, og det beste er at jeg har fått meg jobb som kirketjener nå, skal jobbe ut juli, 37,5t i uka.. Jævlig digg jobb egentlig, klipper litt, steller litt osv.. Ser du noen lik? Hmm, morsomr jobb? Eller bare jibberish? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 It wasn't me, Mammuten told me to do it. Please, you got to believe me Bundy! No! It's all lies! Lies i tell you! I want a lawyer. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Ser du noen lik? Hmm, morsomr jobb? Eller bare jibberish? Lik ja.. Hehe.. Ser litt av hvert når man graver opp gamle graver kan du si. Veldig avslappa jobb, jeg er hvertfall veldig fornøyd Det består stort sett av hagestell og vedlikehold. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 It wasn't me, Mammuten told me to do it. Please, you got to believe me Bundy! No! It's all lies! Lies i tell you! I want a lawyer. You can't aford(?) it! We'll(?) select one for you Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 It wasn't me, Mammuten told me to do it. Please, you got to believe me Bundy! No! It's all lies! Lies i tell you! I want a lawyer. You can't aford(?) it! We'll(?) select one for you You know, I got a couple of millions on a secret bank-account. *Calls Ally Mcbeal* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg skal på Tusenfryd i morgen! Jeg skjønner meg ikke på dere som synes Tusenfryd er for lite, jeg elsker å ta alle tingene mange ganger jeg. Tusenfryd eier! Utrolig gøy å ta alle tingene mange ganger. Hvorfor er du aldri på msn Thea? Blokkert meg? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg hater karuseller og alt annet på sånne steder som tusenfryd. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Må bare få forsvare kjøpet av face wash. Den var bare helt nydelig! Og ikke minst, made in the USA!! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg hater karuseller og alt annet på sånne steder som tusenfryd. Hva feiler det deg!?!?! Du bør oppsøke lege Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Har vel ikke oppvokst med det tenker jeg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kaiern?Nå kjem du her! Wøtt? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 It wasn't me, Mammuten told me to do it. Please, you got to believe me Bundy! No! It's all lies! Lies i tell you! I want a lawyer. You can't aford(?) it! We'll(?) select one for you You know, I got a couple of millions on a secret bank-account. *Calls Ally Mcbeal* I Will call JoachimR's father, he seems like a nice guy, and maybe he can sort things out for TomFu Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Skal lova deg, eller kan jo ikkje lova deg, men uansett.. Den beste kebabpizzaen finn du her på stord, pizzaen her er heilt ubeskriveleg Beklager å skuffe deg men du har ikke peil på hva du prater om Mn får vel stikke til Stord å smake den etterhvert da.. Tar med filmkamera og en gjeng med kamerater og lager dokumentarfilm om jakten på den perfekte krbabpizza. Do it! Litt artig idé egentlig. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Skal sove ute i telt i natt, hva kan jeg ha med meg for å gjøre det kjekt ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Skal sove ute i telt i natt, hva kan jeg ha med meg for å gjøre det kjekt ? Dame? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Skal sove ute i telt i natt, hva kan jeg ha med meg for å gjøre det kjekt ? Dame? hehe,ja det hadde vert noe, men, har ikke dame Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Skal sove ute i telt i natt, hva kan jeg ha med meg for å gjøre det kjekt ? Dame? hehe,ja det hadde vert noe, men, har ikke dame Finner noen i svingen vel.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 hehe,ja det hadde vert noe, men, har ikke dame Oppblåsbar barbara? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg