Mammuten Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 aah, så han driver på enda med han ja.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Post noe bra, en eller annen. Kaiern. Do me. =D Endret 7. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Får så god samvitighet etter en joggetur, godfølelsen siger inn sammen med gatoraden når jeg setter meg ned... Men får nok komme meg i dusjen! Hei så lenge! Og kom tilbake! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Sto opp klokka 05.00 idag Følest ut som jeg har vært oppe leeeeenge! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Får så god samvitighet etter en joggetur, godfølelsen siger inn sammen med gatoraden når jeg setter meg ned... Men får nok komme meg i dusjen! Hei så lenge! Og kom tilbake! Jeg orker ikke stå, får vente fem minutter til... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg skal på Tusenfryd i morgen! Jeg skjønner meg ikke på dere som synes Tusenfryd er for lite, jeg elsker å ta alle tingene mange ganger jeg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Får så god samvitighet etter en joggetur, godfølelsen siger inn sammen med gatoraden når jeg setter meg ned... Men får nok komme meg i dusjen! Hei så lenge! Og kom tilbake! Jeg orker ikke stå, får vente fem minutter til... Svakt. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) du HAR vært oppe lenge Når du sier det så ...ja Edit: *spise* Endret 7. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Får så god samvitighet etter en joggetur, godfølelsen siger inn sammen med gatoraden når jeg setter meg ned... Men får nok komme meg i dusjen! Hei så lenge! Og ikke kom tilbake! Slem du er Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg skal på Tusenfryd i morgen! Jeg skjønner meg ikke på dere som synes Tusenfryd er for lite, jeg elsker å ta alle tingene mange ganger jeg. For all del... HYlo: Joda, svakt, men herregud, jeg er svak. Bare maven forsvinner så blir jeg litt glad jeg. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg skal TIL Tusenfryd i morgen! Jeg skjønner meg ikke på dere som synes Tusenfryd er for lite, jeg elsker å ta alle tingene mange ganger jeg. Tusenfryd er k0s, og det er k0sligt og ta tinga mange ganger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Får så god samvitighet etter en joggetur, godfølelsen siger inn sammen med gatoraden når jeg setter meg ned... Men får nok komme meg i dusjen! Hei så lenge! Og ikke kom tilbake! Slem du er Nei, du er slem! Det er posetivt at han kommer tilbake. Og ikke bare poster i so4 når vi krangler på Mirc Klad TomFu EDIT: TomFu und havre und klapp = klad TomFu :!: Endret 7. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Får så god samvitighet etter en joggetur, godfølelsen siger inn sammen med gatoraden når jeg setter meg ned... Men får nok komme meg i dusjen! Hei så lenge! Og ikke kom tilbake! Slem du er Ingen må være slem mot sossegutten våres. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg skal på Tusenfryd i morgen! Jeg skjønner meg ikke på dere som synes Tusenfryd er for lite, jeg elsker å ta alle tingene mange ganger jeg. Skuller egentlig dit til lærdag, men vi fant ut at det ble litt varmt, og at vi bare vil gå med vont i hode. men var der sist lørdag jeg å. Tokk Thunder Coastr minst 15ganger (tror jeg). Om 2 ukert skal jeg til kebenhavn og på Tivoli Helt i slutten av ferien skal jeg til Gøteborg Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 It wasn't me, Mammuten told me to do it. Please, you got to believe me Bundy! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 It wasn't me, Mammuten told me to do it. Please, you got to believe me Bundy! No! It's all lies! Lies i tell you! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Kaiern? Nå kjem du her! Endret 7. juli 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg